خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

مقابل خون شهدا پاسخگو باشیم/ انقلاب اسلامی به هیچ کس بدهکار نیست

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی به هیچ‌کس بدهکار نیست؛ بلکه این دیگران هستند که به انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدا بدهکار هستند؛ این انقلاب خدمتگزار می‌خواهد؛ خدمتگزارانی که با خلوص نیت در حفظ و حراست از دین خود تلاش کنند؛ چراکه همه باید در مقابل خون پاک شهدا پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان،‌ اسحاق هراسانیان در جمع بسیجیان سمنان، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: حمایت از یمن، سوریه و سایر کشورهای اسلامی ضروری است؛ چراکه امام این کشورها را مرزهای ایران بیان کردند؛ حمایت از این سه منطقه انتشار گسترده‌ای یافته و با سرعتی در حرکت است که استکبار جهانی و غرب را به وحشت انداخته است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) اظهار کرد: به فرمایش امام هسته‌های مقاومت باید در تمام کشورهای اسلامی شکل بگیرند.

وی ادامه داد: جنگ امروز جنگ احزاب است و هرکس می‌خواهد حرف ظالمانه خود را به کرسی بنشاند؛ امروز همه دنیا جمع شده‌اند تا انقلاب اسلامی را سرنگون کنند؛ اما به برکت خون شهدا این انقلاب پابرجا مانده و می‌ماند.

هراسانیان تصریح کرد: در رأس همه جنگ‌ها، رژیم غاصب صهیونیست قرار دارد؛ همه نقشه‌های شوم و پلید نقشه‌های اسرائیل است و آمریکا نیز در عملی کردن این نقشه‌ها با اسرائیل همکاری دارد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: انگلیس، فرانسه و اروپایی‌ها که خودشان امروز به پوچی رسیده‌اند، در اجرای نقشه‌های اسرائیل شرکت دارند؛ عربستان نیز با تشکیل طالبان و داعش با پول خود با اسلام و مسلمین سر جنگ دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به هیچ‌کس بدهکار نیست؛ بلکه این دیگران هستند که به انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدا بدهکار هستند؛ این انقلاب خدمتگزار می‌خواهد؛ خدمتگزارانی که با خلوص نیت در حفظ و حراست از دین خود تلاش کنند؛ چراکه همه باید در مقابل خون پاک شهدا پاسخگو باشیم.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره بر پیام انقلاب اسلامی، بیان کرد: پیام انقلاب این است که به همسایه و هم‌نوعان خود توجه کنیم و در مواقع لازم از هیچ کمکی به آن‌ها دریغ نکنیم.

هراسانیان با بیان اینکه بانوان در حفظ دین نقش به‌سزایی دارند، ادامه داد: بانوان باید با استقامت و پایداری خود کار زینبی کنند؛ پیام حضرت زینب (س) پیام عاشوراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها