خبرهای داغ:
سرپرست گروه جهادی شهید علی نوری آیسک :

مسئولان پای کار باشند؛ جوانان برای خدمت رسانی آماده اند

سرپرست گروه جهادی شهید علی نوری آیسک گفت: مسئولین باید تمام توان خود را برای بهره گیری از این ظرفیت عظیم اردوهای جهادی به کارگیرند.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۱۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

سعید کارگر سرپرست گروه جهادی شهید علی نوری شهر آیسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: جوانی که به دنبال هر فرصتی برای رفتن به اردوهای جهادی است باید قدر آنها را بداند.

وی عنوان کرد: جوان دانشجویی که از فرصت بین ترم خود می خواهد نهایت استفاده را ببرد و عازم مناطق محروم شود تا بتواند خدمتی به هم وطنان خود در یکی از مناطق دور افتاده و محروم داشته باشد.

کارگر افزود: این بار و به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور اعضای گروه جهادی شهید علی نوری عازم روستای چاه غیاث در شهرستان سرایان به فاصله 80 کیلومتری با مردمان باصفا و با ایمان شدیم که حضور در بین آنها لذت بخش ترین لحظه زندگیت محسوب می شود.

وی ادامه داد: در این فرصت که توانستیم دستی به سر و روی مدرسه این روستا بکشیم و با رنگ آمیزی و نقاشی و شعارنویسی روح تازه ای در آستانه فرارسیدن دهه ی مبارک فجر به این آموزشگاه بدهیم.

وی با اشاره به مشکلات در این روستا افزود: این روستا به جاده سازی و حمایت از مشاغل بومی نیاز مبرمی دارد تا بتوان شاهد رشد این روستا و کمک به جوانان شود. روستایی که جوانان آن علاقه ای به رفتن به شهر ندارند و دوست دارند کاری برای خود در همان روستا دست و پا کنند.


مسئولان پای کار باشند؛ جوانان برای خدمت رسانی آماده اند

مسئولان پای کار باشند؛ جوانان برای خدمت رسانی آماده اند
مسئولان پای کار باشند؛ جوانان برای خدمت رسانی آماده اندمسئولان پای کار باشند؛ جوانان برای خدمت رسانی آماده اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها