خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)

مراسم جشن انقلاب در شهر قنوات برگزار شد

نشست نهضت روشنگری و جشن انقلاب با حضور امام جمعه شهر قنوات و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)، در مسجد خاتم الانبیاء(ص) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۶۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم بویژه 6 پاسدار شهید سپاه استان قم که اخیرا در جریان آزاد سازی منطقه نبل و الزهرا در کشور سوریه به شهادت رسیده بودند، گفت: خداوند در آیاتی از سوره مبارکه حضرت ابراهیم(ع) می فرماید: در حقيقت، موسى را با آيات خود فرستاديم [و به او فرموديم‏] كه قوم خود را از تاريكي ها به سوى روشنايى بيرون آور، و روزهاى خدا را به آنان يادآورى كن، كه قطعاً در اين [يادآورى‏]، براى هر شكيباىِ سپاسگزارى عبرتهاست.
وی افزود: دهه فجر ، دهه بسیار مهم و گرامی و از روزهایی است که رنگ و بوی خدایی دارد و ایام الله است.

احمدی با بیان آنکه هرگاه ملتی از دست طاغوت و فرعون زمان، نجات پیدا کند، باید این نعمت بزرگ را یاد آوری کند، اظهارداشت: یادآوری و بازگویی خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی مهم است و باید نسل هایی قدیم، این نعمت بزرگ را به نسل های جدید و جوان گوشزد کنند که فراموش نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)در ادامه افزود: بزرگ ترین نعمت هر ملتی آزادی و نجات از سلطه مستکبران و زور گویان است و منشاء تمام پیشرفت های مادی و معنوی، آزادی و رهایی از حکومت طاغوت است.

احمدی با اشاره به آنکه در دوران طاغوت و رژیم پهلوی، وضعیت نابسامانی را در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، علمی و... داشتیم و کشوری عقب مانده بودیم بیان داشت: بحمدالله امروز کشوری در حال توسعه در تمامی ابعاد داریم و شاهد پیشرفت های علمی، فناوری، اقتصادی، نظامی و... می باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: اصل هدف انقلاب اسلامی، احیای دین بوده است، همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده اند: در دهه فجر، اسلام تولد دیگری یافت.
سخنران مراسم ادامه داد: امروز ملت ما ملتی مستقل و سربلند است، استقلالی که حضرت امام خمینی(ره) بر آن تاکید داشته و هیچ کس نمی تواند در امور داخلی ما دخالت کند، تصمیم گیری با خود ملت است.

وی افزود: با اینکه تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه و... قرار گرفته ایم اما با ثبات ترین و مستقل ترین کشور در منطقه هستیم اما کشورهایی مانند ترکیه و عربستان سعودی و...هرچه اربابان آنان یعنی آمریکا بگویند، باید انجام دهند و از خود اراده ای  نداشته و مهره دست نشانده هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت در جمع اعضای شورای امنیت ملی کشور مبنی بر اینکه روحیه انقلابی باید در کشور حاکم باشد و اگر ما یک قدم عقب بیاییم ، دشمن ده قدم جلو می آید، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که این انقلاب ماندگار نباشد و به فرمایش مقام معظم رهبری اگر ملتی سه مولفه "ایستادگی و مقاومت، بصیرت، عمل به موقع و عمل به هنگام " را داشته باشد، انقلاب ماندگار خواهد بود و این رمز پیروزی و موفقیت ملت ما از ابتدا تاکنون بوده است.

احمدی با بیان آنکه ملت باید هوشیار و آگاه باشد تا این انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود ، افزود : دشمن به دنبال نفوذ خوددرانقلاب اسلامی است و از طریق  دو انتخابات مهم در اسفند ماه میخواهد در مراکز تصمیم گیری نظام، وارد شود.

وی حضور در انتخابات امسال را مهم تر از حضور در راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: هر رای که در صندوق انداخته شود گلوله ای به قلب دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)در پایان بر انتخاب اصلح تاکید کرد و خاطرنشان نمود: برای نمایندگی مردم، تلاش کنیم تا کسانی انتخاب شوند مانند شهیدآیت الله مدرس که پایبند به ارزش های دین و اسلامی بوده و در مقابل زورگوها بایستد و با استکبار، ستیز داشته باشد و بر حفظ استقلال کشور اهتمام جدی بورزند.

خاطره گویی و مداحی از دیگر بخش های این مراسم بود.

در این مراسم، حجت الاسلام عادل پور، امام جمعه شهر قنوات، فرمانده و اعضای شورای حوزه 21 شهید جلالی، بخشدار، شورای شهر و برخی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات