خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه:

حضور در انتخابات یکی از معروفات امروز جامعه ما است +تصاویر

امام جمعه موقت زیرکوه حضور اقشار مختلف مردم را در انتخابات از معروفات برشمرد و گفت: لازمه اجراي امر به معروف و نهی از منکر اين است كه در وهله اول خود آمر به معروف و ناهي از منكر بايد عامل باشد.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام صادقي در سومين مرحله دوره تربيت و تعالي فرماندهان و مديران بسيج با گرامیداشت دهه مبارک فجر به لزوم اجراي امر به معروف و نهي از منكر و احيا سازي اين فريضه واجب دين پرداخت واظهارداشت: راه الهي بودن جامعه و بالا بردن روح تقوا در جامعه احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر است .

امام جمعه موقت شهرستان زیرکوه با بیان اینکه ما نبايد نسبت به مسائل و منكراتي كه وجود دارد بي تفاوت باشیم و هر فردي نسبت به اين امر مسئول است، افزود: لازمه اجراي امر به معروف و نهی از منکر آن اين است كه در وهله اول خود آمر به معروف و ناهي از منكر بايد عامل باشد و خود عمل كند تا عمل ما با تاثيرهمراه باشد.

وی با تاکید براینکه خودسازي جوانان كشور دل دشمنان خصوصا آمريكا را مي لرزاند، گفت: اگر ما بتواند خودسازي كند ديگر به هيچ وجه تحت تاثير فرهنگ غرب قرار نخواهيم گرفت و يكي از بهترين معروفاتي كه در حال حاضر وجود دارد حضور درانتخابات و انتخاب اصلح مي باشد.

خسروي از اساتيد برجسته كشوري نیز در این دوره با تبریک دهه فجر گفت: امر به معروف و نهي از منكر كنيد تا صاحب عزت شويد.

وی با اشاره به سخنی از شهید مطهري(ره) که گفت "عزت شما در امر به معروف و نهي از منكر است" به شيوه هاي امر به معروف و نهي از منكر پرداخت.

وی ادامه داد: هر كار بايد از راهش انجام گيرد مخاطب شناسي و تلقين از شيوه هاي آماده سازي در امر به معروف ونهی از منکر است.

این استاد برجسته بسیجی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از افراد خواست مطالعه داشته و براي افزايش بينش و بصيرت افراد تلاش كنند تا بتوانيم جامعه اي همراه و پيرو خط امام(ره) و انقلاب و رهبري معظم انقلاب داشته باشيم و راه رسيدن به آرمان هاي امام و رهبري را افزايش بصيرت و همدلي دانست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها