خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر:

کلنگ احداث سالن چندمنظوره امامزادگان در گرمسار به زمین خورد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان از آغاز عملیات احداث سالن چندمنظوره امامزادگان اسماعیل و شمس‌الدین (ع) گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۹۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری در این مراسم که در محل امامزاده برگزار شد، گفت: رشد و توسعه همه‌جانبه بقاع متبرکه باید در دستور کار هیئت‌امنای بقاع قرار بگیرد.

وی ضمن اعلام این مطلب افزود: اگر آستان مقدس امامزادگان ازنظر امکانات رفاهی و برنامه‌های فرهنگی در جایگاه مناسب و قابل قبولی قرار داشته باشند، می‌توان در آینده بسیار نزدیک به خواسته رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی دست‌یافت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان تصریح کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که صرفاً انجام عملیات عمرانی و ساخت و توسعه فضای فیزیکی بقاع متبرکه در جهت رفع مشکلات اجتماعی مؤثر نخواهد بود، بلکه باید در کنار کار عمرانی به ارتقای کمّی و کیفی برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس امامزادگان نیز توجه ویژه داشت.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله در طول سال برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بسیار خوبی در بقاع متبرکه شهرستان‌های گرمسار و آرادان در حال برگزاری است و با توجه به نزدیکی سال جدید و افزایش حجم مسافرت مردم، امیدواریم این برنامه‌ها بتواند در افزایش معنویت زائرین حرم رضوی داشته باشد و مورد رضایت حق‌تعالی و مسافرین و مراجعین محترم قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام نفری یادآور شد: در راستای اجرای طرح جامع بقاع متبرکه، ساخت سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه آستان مقدس امامزادگان اسماعیل و شمس‌الدین (ع) گرمسار به پایان رسیده است و در حال حاضر به همت اعضای هیئت‌امنای این بقعه متبرکه ساخت سالن چندمنظوره این امامزاده در دست اقدام هست.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک مردم و مسئولین هرچه سریع‌تر بتوانیم ساخت این سالن را به پایان رسانده و در نیمه اول سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها