خبرهای داغ:
رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان:

دانشجويان بصيرت سياسي خود را افزايش دهند

رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: دانشجویان هم به عنوان موتور محرکه بدنه یک جامعه موظف هستند با بصیرت سیاسی خود را افزايش دهند.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
محمد جلالي در حاشیه نشست هم‌اندیشی مسئولان بسیج دانشجویی استان سمنان كه به ميزباني گرمسار در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار اظهار داشت: بنابراین هر نماینده موظف است در قبال مردم شهر خود پاسخگو باشد.

وي افزود: دانشجویان هم به عنوان موتور محرکه بدنه یک جامعه موظف هستند با بصیرت سیاسی خود را افزايش دهند.

وی با تأکید براینکه اولویت بسیج دانشجویی دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: زمانی انتخابات ایده آل در نظام انجام خواهد شد که حضور حداکثری مردم همراه با انتخاب اصلح مبتنی بر معیارها و ملاک های تبیین شده از طرف مقام معظم رهبری باشد.

رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان با تأکید بر اهمیت ویژه مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب با گذشت 37 سال تا کنون به این شکل مجلس خبرگان مورد تطمیع دشمنان قرار نگرفته بود و امروز مشاهده می‌کنیم ادبیاتی در بین کاندید‌های مجلس خبرگان بارز شده است که حاکی از این است که ملت ایران باید در انتخاب خود برای فرد اصلح به‌عنوان نماینده مجلس خبرگان دقت بیشتری به‌خرج دهند و اگر جز این باشد یکپارچگی را در مجلس خبرگان از دست خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها