خبرهای داغ:
آيت الله شبستري در افتتاح بيمارستان كودكان سرطاني:

مسئله پزشك خانواده بسيار حياتي است

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در آئين افتتاح بيمارستان تخصصي كودكان مبتلا به سرطان تبريز، با اشاره اجراي طرح تحول سلامت و پزشك خانواده در استان، اين طرح ها را بسيار اساسي و حياتي خواند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۰۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آيت الله محسن مجتهد شبستري با قدرداني از زحمات استانداري، شهرداري و دانشگاه علوم پزشكي تبريز در افتتاح اين بيمارستان تخصصي، با اشاره به فرمايش پيامبر(ص)، سلامتي را بالاترين نعمت ها دانست.

وي با تاكيد به اينكه پيامبر(ص) و ائمه توصيه هاي فراواني در بهداشت و درمان دارند، اظهار كرد: متاسفانه برخي ها تا دچار بيماري نشوند، قدر سلامتي خود را نمي دانند.

آيت الله شبستري با اشاره به آغاز دهه فجر، پيشرفت هاي كشور را در حوزه هاي مختلف به خصوص پزشكي به بركت انقلاب عنوان و بيان كرد: در سايه پيروزي انقلاب اسلامي پيشرفت هاي زيادي در پزشكي صورت گرفته كه ساخت بيمارستان هاي مجهز در سراسر كشور حاكي از آن است.


بيمارستان تخصصي كودكان مبتلا به سرطان تبريز، با 118 تختخواب، در زميني به مساحت 5 هزار مترمربع و در 4.5 طبقه در كنار بیمارستان کودکان تبریز، ساخته شده است که هر کدام از طبقات حدود هزار مترمربع و نیم طبقه آخر آن، حدود 170 مترمربع مساحت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار