خبرهای داغ:

برگزاري كارگاه آموزشی عکاسی به یاد زنده‌یاد علی هویسی در اهواز

كارگاه آموزشی عکاسی دو روزه به یاد زنده‌یاد علی هویسی در سازمان بسیج هنرمندان خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۹۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حسین جلودار، مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان خوزستان گفت: كارگاه آموزشی عکاسی دو روزه به یاد زنده‌یاد علی هویسی روزهای 14 و 15 بهمن‌ماه از ساعت 14 تا 20 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در این کارگاه افزود: نشست‌های تخصصی با موضوعات بررسی نقش آموزش‌های رسمی و آکادمیک در عکاس استان خوزستان و بررسی ویژگی‌های فردی و اجتماعی عکاسان نخبه برگزار می‌شوند.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان خوزستان گفت: علی مردانی، مجید رمضان‌پوراصفهانی، امین نظری، امیر عبیداوی، محمد خاکسار، مصطفی غلام‌‌نژاد، مرضیه جواهرزاده، زینب روستایی، علی‌رضا امیدخدا، علی سراج‌همدانی، مهدی رشنو، محمد محمدعلی‌پور و قاسم سمبل‌آرا از مدرسان این کارگاه آموزشی هستند.

وي اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی عکاسی موضوعات عکاسی پایه، سوژه‌یابی در عکاسی، تلفن همراه و عکاسی در فضای مجازی، نرم‌افزار و ویرایش عکس و ابرازشناسی (دوربین و تجهیزات جانبی) بررسی می‌شوند.

جلودار با بیان اینکه ثبت‌نام و حضور در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است ادامه داد: این کارگاه آموزشی عکاسی در سازمان بسیج هنرمندان واقع در بلوار ساحلی اهواز جنب مجتمع بهشت هویزه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها