خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین:

عده ای امروز از مسیر انقلاب منحرف شده اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: کسانی که دم از ولایت می زنند چرا فرمان امام خامنه ای(حفظه الله) در خصوص استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی را اطاعت نمی کنند.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۲۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده در جلسه تودیع و معارفه مسئول معاونت بسیج اقشار و متخصصین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین عنوان کرد: مسئولان برگزار کننده دهه فجر باید بهترین برنامه ها را در این دهه اجرا کنند و حقیقت را به مردم نشان دهند.

وی اظهار داشت: همین امروز کسانی که دم از دوستی امام خمینی(ره) می زنند و آنجا که به نفع خودشان است حرف امام خمینی(ره) را می زنند اما آنجا که امام (ره) می گفت استکبارستیز باید باشیم متاسفانه هیچ توجهی توسط این افراد نمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه استکبار ستیزی را مرتب رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود مطرح می کنند، گفت: متاسفانه توسط برخی افراد به موضوع استکبار ستیزی هیچ گونه توجهی نمی شود.

وی تصریح کرد: عده ای امروز مطرح می کنند ایران ماجرا جو نباشد و یا جنگ در سوریه، لبنان وعراق به ما ربطی ندارد و نمی خواهیم پول نفت ما در سوریه و کشورهای دیگر خرج شود. سخنان این گونه افراد نشان دهنده نفوذ دشمن است که چقدر دشمن در مسئولان ما نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند "ما باید به سوریه کمک کنیم" ادامه داد: کسانی که امروز می گویند ما ولایت مدار هستیم و چیزی دیگری را مطرح می کنند و یا رهبر معظم انقلاب فرمان اقتصاد مقاومتی می دهند اما این گونه افراد اصلا باور ندارند.

برای زاده با بیان اینکه بسیج امروز از نشانه های قدرت انقلاب است و این انقلاب ثمره خون شهیدان است گفت: بسیج امروز به قدرتی تبدیل شده که هیچ کسی نمی تواند جلوی پیشرفت آن را در سراسر دنیا بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه موضوع در کشور مطرح است ، افزود: بحث برنامه های دهه فجر، 22 بهمن و انتخابات حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق های رای و در این چند روز عده ای مطرح می کنند چون چند نفر خاص تایید نشده اند؛ مردم با صندوق های رای نمی آیند. آیا ولایت مداری و بصیرت داشتن همین است؟

برات زاده با بیان اینکه مجمع عالی بسیج هر شش ماه یکبار برگزار می شود که با پیگیری ها در هفته آینده با حضور سردار غیاثی برگزار خواهد شد.

در پایان از زحمات آقای خیربین پاسدار بازنشسته تقدیر و رضایی به عنوان معاونت بسیج اقشار و متخصصین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها