خبرهای داغ:
به یاد 24 شهید پایگاه شهید نواب صفوی؛

یادواره شهید «حسین خرمیان» در منزل شهید برگزار شد

فرمانده حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمنان گفت: یادواره شهید «حسین خرمیان» به یاد 24 شهید پایگاه شهید نواب صفوی در راستای برگزاری برنامه «آبروی کوچه ها، افتخار محله ها» برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۳۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
منیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان در خصوص برگزاری طرح «آبروی کوچه ها، افتخار محله ها» که به یاد 24شهید پایگاه شهید نواب صفوی در منزل شهید حسین خرمیان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا و جانبازان هر محل افتخار و آبروی آن محله هستند و باید جوانان آن محل را با شهدای محل خود آشنا کنیم.

وی ادامه داد: ما در مقابل خون پاک شهدا مسئولیم و اگر درادامه ی راه و ترویج آرمان های شهدا سستی کنیم باید پاسخگو باشیم؛ بنابراین ترویج فرهنگ شهادت طلبی،ایثار،ایمان،توکل و شجاعت در میان جوانان امروز و آیندگان از جمله وظایف ما به شمار می رود.

فرمانده حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمنان افرود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای پایگاه نواب و به خصوص طلبه شهید حسین خرمیان و همچنین نشان دادن سیره زندگی این شهید به جوانان و نوجوانان این محل یادواره ی شهید حسین خرمیان را برگزار کردیم.

منیری خاطرنشان کرد: نحوه ی برگزاری این یادواره با دیگر یادواره ها متفاوت است؛ چرا که برای اولین بار در شهرستان سمنان یک یادواره در منزل شهید بزرگوار با حضور بسیجیان و هم محلی ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری زیارت عاشورا، پخش کلیپ و تصاویر شهید خرمیان، مداحی، سخنرانی راوی دفاع مقدس و همچنین بیان گوشه ای از دلاورمردی های شهید خرمیان توسط پدر بزرگوار شهید از جمله برنامه های این یادواره بود.

فرمانده حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمنان بیان داشت: در پایان مراسم نیز نوشته ای با عنوان «میثاق با شهیدان،بیعت با ولایت» توسط بسیجیان حاضر در جلسه امضا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها