مسئول بسیج جامعه پزشکی استان یزد خبر داد؛

برپایی همزمان چهار بیمارستان ثابت در استان یزد به مناسبت دهه فجر

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: در دهه فجر امسال با هماهنگی سپاه پاسداران و بیمارستان الغدیر به شکل همزمان چهار بیمارستان ثابت از امروز تا 16 بهمن در شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، اردکان و میبد استان یزد افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر جواد قادری اردکانی، درباره برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان یزد در دهه فجر گفت: در جلسات هماهنگی که در شهرستان خاتم با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئول بسیج جامعه پزشکی در اوایل بهمن ماه برگزار شد، افتتاح بیمارستان ثابت در دستور کار قرار گرفت که برپایی این نوع بیمارستان‌ در شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، اردکان و میبد خواهد بود.

وی ادامه داد: در این بیمارستان‌ها نیروهای تخصصی و فوق تخصصی به ویزیت بیماران می‌پردازند و ویزیت و داروی بیماران در روستاهای اطراف شهرستان مورد نظر رایگان است.

قادری، در ادامه افزود: با هماهنگی سپاه و بیمارستان الغدیر برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که مهمترین آن برپایی پنج بیمارستان ثابت است که چهار بیمارستان ثابت آن همزمان از امروز تا 16 بهمن در استان یزد افتتاح می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان یزد با اشاره به برپایی برنامه میقات صالحین استان یزد تاکید کرد: برنامه‌ریزی شده که با هماهنگی باقی اقشار، حلقه‌های صالحین در بیمارستان‌ها و کانون‌های بسیج جامعه پزشکی فعال باشند.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر برای پنجمین بار در تاریخ 21 تا 23 بهمن تیم تخصصی و فوق تخصصی 15 نفره به جزایر ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ اعزام خواهند شد، همچنین با هماهنگی مرکز، اعزام تیمی به خارج از کشور را خواهیم داشت.

قادری، درباره تفاوت بیمارستان صحرایی با بیمارستان ثابت گفت: بیمارستان صحرایی در چادر برپا می‌شود و امکانات برای آن ارسال خواهد شد اما امکانات لازم به منظور برپایی بیمارستان ثابت مربوط به خود شهرستان است و پزشکان در محلی که مربوط به شبکه استان مشخص شده ویزیت مردم را انجام می‌دهند.

ارسال نظرات