خبرهای داغ:
با حضور وزیر بهداشت؛

پروژه‌ها و تجهیزات جدید بیمارستان ولایت دامغان به بهره‌برداری رسید

شش طرح و پروژه حوزه بهداشت و درمان دامغان باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل بیمارستان ولایت این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۲۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر دیروز با حضور در بیمارستان ولایت دامغان، داروخانه شبانه روزی ولایت، ساختمان مرکز تصویربرداری طباطبایی و دستگاه‌های سی.تی.اسکن، سنجش تراکم استخوان، مامو و سونوگرافی، این بیمارستان را رسما را افتتاح کرد.

سید احمد طباطبایی خیر نیک اندیش برای خرید پنج دستگاه مدرن این بیمارستان مجموعا 75 میلیارد ریال هزینه  کرده است.



به گفته عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیش از 70 درصد از هزینه تکمیل این پروژه‌ها و طرح‌ها توسط این خیر بزرگوار تآمین شده و مابقی از محل بودجه‌های بخش بهداشت و درمان هزینه شده است.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی برای خرید دستگاه سنجش تراکم استخوان افزود: تکمیل بخش‌های سی.‌تی. اسکن این بیمارستان 25 میلیارد ریال و ساختمان مرکز تصویربرداری پزشکی دامغان نیز پنج میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه تصویربرداری ام.آر.آی دامغان نیز با هزینه 45 میلیارد ریال خریداری شده است خاطرنشان کرد: این دستگاه که یکی از چهار دستگاه پیشرفته ام‌.آر.آی کشور به شمار می‌رود؛ تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.



گفتنی است وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر چندین ساعته خود به دامغان ضمن افتتاح این طرح‌ها و حضور در جمع مردم این شهرستان در مسجد جامع دامغان از برخی آزمایشگاه‌های دانشگاه دامغان نیز بازدید و در جریان توانمندی‌ها، نیازها و پیشرفت‌های این مرکز آموزش عالی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها