خبرهای داغ:
با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری

نرم‌افزار «پاسخ» رونمایی شد

نرم‌افزار پاسخ به شبهات ولایت فقیه که دارای قابلیت 100 پاسخ تفصیلی به سئوالات و شبهات پیرامون ولایت فقیه است،‌ با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۱۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم‌افزار «پاسخ» که در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر،‌ اظهار کرد: این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های خاصی است که پژوهشگران در تدوین این نرم افزار از منابع گوناگون در دو دسته بهره بردند و برای هر پرسش که مطرح شده به صورت میانگین سه صفحه پاسخ فراهم شده است. 

وی با اشاره به محتوای این نرم‌افزار بیان کرد: این نرم افزار از 100 پاسخ تفصیلی به سئوالات و شبهات پیرامون ولایت فقیه تشکیل شده است.

مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی ادامه داد: مطالب نرم‌افزار «پاسخ» که به صورت محتوایی و در قالب متون چند رسانه‌ای دسته‌بندی شده است کار را برای کاربران بسیار آسان کرده است.

وی تصریح کرد: محتوای نرم‌افزار پاسخ به صورت درختواره‌ای تدوین شده که کاربران به سهولت می‌توانند به مفاهیم مورد نظر خود دست یابند و از محتوای نرم‌افزار بهره ببرند.

مهدوی به دیگر قابلیت‌های این نرم‌‌افزار اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار قابلیت پاسخگویی به صدها پرسش‌ و شبهات پیرامون ولایت فقیه را دارد و کاربر با هیچگونه پیچیدگی که در سایر نرم‌افزارها وجود دارد در این نرم‌افزار مواجه نمی‌شود.

مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی، همچنین قابلیت نصب آسان و سریع نرم‌افزار، امکان جست و جوی عطفی و فصلی، امکان انتخاب مطلب و انتقال آن به لیست برگزیده‌ها، امکان چاپ مطالب انتخاب شده و امکان کپی و ذخیره متن انتخابی در قالب Word به صورت مستقیم و چاپ را دارد.
ارسال نظرات