به مناسبت آغاز دهه فجر صورت می‌گیرد؛

اعزام تیم‌های تخصصی درمانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج جامعه پزشکی همواره در تمام اعیاد و مناسبت‌ها با آمادگی کامل و با همکاری سایر نهادها و ارگان‌ها تیم‌های بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم اعزام می‌کند
کد خبر: ۸۶۳۰۴۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید هوشنگ رحیمیان، با تبریک آغاز ایام الله دهه فجر گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است؛ آگاه کردن نسل جوان نسبت به دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بسیار مهم بوده، لذا تبیین و بیان این دستاوردها باید در دهه فجر با حساسیت و دقت بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: اهمیت برپایی جشن پیروزی انقلاب به لحاظ ویژگی اسلامی بودن این انقلاب بوده که آن را از سایر انقلاب‌ها در جهان متمایز کرده است، از این‌رو انتظار می‌رود برنامه‌های دهه فجر مردمی‌تر برگزار شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی همواره در تمام اعیاد و مناسبت‌ها با آمادگی کامل و با همکاری سایر نهادها و ارگان‌ها تیم‌های بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم اعزام می‌کند، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری خدمات‌رسانی به مردم از وظایف شبکه بهداشت و درمان و سازمان بسیج جامعه پزشکی بوده که خدمات‌رسانی لازم به منظور محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت و درمان نیز صورت می‌گیرد.

رحیمیان با تاکید بر اینکه در اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی از استعداد و توان پزشکان و پیراپزشکان متعهد و بسیجی استفاده خواهیم کرد، گفت: کمک به حوزه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از سیاست‌های بسیج جامعه پزشکی بوده که تاکنون اقدامات خوبی در راستای خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی به محرومان ارائه کرده است.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه سلامت در محله سادات گچساران، گلزار شهدای دهدشت، مصلی باشت و روستاهای یاسوج از جمله سرآبتاوه و مادوان و زیلایی توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح با همکاری نهادهای درمانی و خدمات‌رسانی در دهه فجر صورت می‌گیرد.

رحیمیان، ضمن قدردانی از تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که تاکنون با بسیج جامعه پزشکی همکاری داشتند، گفت: با همکاری بسیج جامعه پزشکی و حمایت و همراهی دیگر دستگاه‌ها اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم استان را در دهه فجر داریم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم به منظور محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت بوده، گفت: کمک به امر بهداشت و درمان توده‌های نیازمند و ارتقاء سطح سلامت در مناطق محروم از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار