خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

هنوز در رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی در ابتدای راه هستیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از اهداف امام (ره) بوده که در این زمینه هنوز در ابتدای راه هستیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
هنوز در رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی در ابتدای راه هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در جمع دانش‌آموزان تویسرکان با تأکید بر اینکه انتخاب امسال بسیار مهم است، اظهار داشت: هفت اسفند یک روز مهم برای کشور بوده که همه باید پای صندوق رأی بیایند چراکه رأی دادن برای همه یک تکلیف شرعی بوده و انتخاب اصلح تیری بر پیشانی دشمن است.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت کنونی کشور مرهون خون شهدای گرانقدر بوده و برای پیروزی انقلاب خون‌های زیادی تقدیم شده است، گفت: قبل از انقلاب تمام کشورهای دنیا زیر سلطه دو بلوک غرب و شرق بودند و وابستگی‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به این دو بلوک داشتند و هیچ‌کشوری نمی‌توانست ادعای استقلال داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: در چنین فضایی که این دو قدرت سعی داشتند جهان را در سیطره خود درآورند عامل دین و دین‌باوری بود که در مقابل آنها صف‌آرایی کرد و به همین خاطر بود که آنها دین را افیون جامعه می‌شمردند و سعی داشتند ظواهر دین را از جامعه برچینند و مظاهر فساد را جایگزین آن کرده بودند تا جوانان ما از دین و دیانت فاصله بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) در چنین فضایی آمد تا بازتاب جامعه دینی را برای جهان ترویج و برای مسلمین عزت و برای ما باور دینی را آورد که این حرکت امام (ره) یک پشتوانه چندین ساله داشت که در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

مجیدی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) برای این پیروزی بسیار توان گذاشت و با مدیریت خود و حضور مردم انقلاب را جلو برد و به پیروزی رساند، بیان کرد: مقابله با ارتش طاغوت بسیار سخت بود ولی با تدبیری که خداوند داشت که امام بیاید و زمینه فراهم شود انقلاب به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: در طول 36سال عمر انقلاب همواره نگاه عمیق امام خمینی(ره) و رهبری هدایت‌گونه مقام معظم رهبری بود که توانست انقلاب را به جلوببرد و اکنون جایگاه رفیعی در جهان دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه دشمن از هسته‌ای و موشک‌های ما نمی‌ترسد چراکه خودش صدها برابر ما تسهیلات دارد، گفت: دشمن از وحدت ملت و مقام معظم رهبری ما هراس دارد .

وی با بیان اینکه کشور ما باوجود تحریم‌ها، تهدیدها و شرایط سخت توانسته بحران‌ها را پشت سر بگذارد و روی پای خود بیاستد گفت: اکنون همه با وحدت بیشتر کشور را بیشتر و بهتر پیش ببرند.

مجیدی با اشاره به اهداف امام در انقلاب اسلامی و رسیدن به یک کشور اسلامی و دولت اسلامی در کشور، گفت: رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن اسلامی نیز از اهداف امام (ره) بوده که در این زمینه هنوز در ابتدای راه هستیم و باید با شبکه های ماهواره‌ای که قصد دور کردن ما از جامعه اسلامی را دارند مقابله کنیم.

وی به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخاب باید با حضور پررنگ مردم انجام شود و انتخابات آینده افرادی که همسو و همراه امام(ره) باشد به مجلس راه پیدا کنند تا همسو با مردم شعار مرگ بر آمریکا را در مجلس بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات