خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)؛

شهدا رفتند تا اسلام باقی بماند و ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در دیدار با خانواده شهید دربهشتی گفت: شهدا رفتند تا اسلام باقی بماند و ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم
کد خبر: ۸۶۲۹۸۸۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم حجت الاسلام احمدی درآستانه دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی با خانواده معظم شهید امیر حسین دربهشتی ازشهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو نمود. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6هزار شهید گلگون کفن استان قم ، اظهار داشت: شهدا با شهادت خود کاری "حسینی" کردند و ما باید پیام شهدا را به نسل جوان منتقل نموده و کاری "زینبی" انجام دهیم.
   شهدا رفتند تا اسلام باقی بماند و ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم ضمن بیان فرمایشی ازحضرت امام خمینی (ره) که فرمودند"خون شهیدان ما، امتداد خون پاک شهیدان کربلا است "  خطاب به خانواده معظم شهید گفت: شهدا رفتند تا اسلام باقی بماند و ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

مادر شهید امیرحسین در بهشتی نیز گفت: وقتی خبر شهادت فرزندم را شنیدم گرچه برای لحظه ای غمگین شدم اما در دل احساس خوشحالی و رضایت داشتم که فرزندم در راه امام حسین(ع) و این نظام و انقلاب فدا شد و راضی به رضای خداوند بوده و هستم.

شهدا رفتند تا اسلام باقی بماند و ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم

مادر شهید با بیان اینکه افتخار می کنم که منتسب به خانواده شهدا می باشم، گفت: ما هرچه داریم از شهدا هست  و شهیدان تا زمانی که زنده بودند بهتر از همه، و زمانی که شهید شدند نیز با شهادت خود بر افراد تاثیرگذارتر شدند و ما نیز نباید کاری کنیم که خون شهدا پایمال شود. 

درادامه این دیدار خواهر شهید ضمن بیان اینکه بهترین سرمایه آدمی، عمرش است و شهدا جان و عمر خود را نثار اسلام کردند تا این انقلاب و نظام اسلامی به رهبری امام خمینی شکل بگیرد، عنوان کرد: راه شهدا را آنطوریکه خداوند، پیامبر و رهبر معظم انقلاب می خواهند، باید ادامه داد و از آنها الگو گرفت. 

  شهدا رفتند تا اسلام باقی بماند و ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم

حجت الاسلام دربهشتی، برادر شهید نیز در این ملاقات با اشاره به آنکه امروزه مشاهده می کنیم ملت های آزاده و مسلمان مانند بحرین، مصر، عربستان و .... بیدارشده و خسته از رژیم طاغوتی کشوشان، به دنبال استقلال و آزادی خود هستند و  تلاش می کنند تا ازطوق بندگی نظام استکباری رها شوند،   عنوان کرد: این حاکی از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ما بر ملت های دنیاست و به فرموده امام راحل "ما انقلابمان را به دنیا صادرمی کنیم " که اینگونه نیز می باشد.

گفتنی است شهید امیر حسین در بهشتی متولد 15/3/1345 و در سن 16 سالگی دقیقا در تاریخ 15/3/1361 بر اثر گلوله به سر در منطقه گیلان غرب به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد.

در قسمتی از وصیت نامه شهید امیر در بهشتی آمده است: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که با کشته شدن 75 هزار شهید و 60هزار معلول ما توانستیم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بدست آوریم. چند سالی از انقلاب نگذشته بود که آمریکا شیطان بزرگ که از ملت ایران و انقلاب ایران ضربه های زیادی خورده بود خواست که ملت ایران را به جیره خواری خود در آورد، پس محاصره اقتصادی کرد که نتوانست و با جنگ خواست که باز هم نتوانست و من هم بخاطر اسلام و کشورم به جبهه های نبرد رفتم با رضایت پدر و مادر.  

من از این دنیا چیزی ندارم ولیکن در آن دنیا انسان میتواند به مقام والای خویش برسد و یک پیام به عنوان برادر کوچک "حفظ وحدت و همبستگی مایه پیروزی است".

ارسال نظرات