خبرهای داغ:
امام جمعه قم در مراسم آغاز دهه فجر؛

دهه فجر یادآور شکست مفتضحانه دشمنان اسلام و انقلاب است

امام‌جمعه قم گفت: دهه فجر دهه عذاب دشمنان اسلام است زیرا در رویارویی با ملت ایران شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شدند و قدرت ایران به جهانیان اثبات شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سعیدی صبح امروز در مراسم یوم‌الله دهه فجر که به همت کمیته نیروهای مسلح ستاد گرامیداشت دهه فجر استان و به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر دومین رویداد مبارک ایران بعد از ورود اسلام به این کشور است و لازم است مورد توجه و اهمیت واقع شود.

وی افزود: تغیر رژیم منحوس پهلوی، زنده شدن مبانی اسلام و کوتاه کردن دست دشمنان از دلایل اهمیت این دهه مبارک به شمار می‌رود.

                دهه فجر یادآور شکست مفتضحانه دشمنان اسلام و انقلاب است

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای دشمنان دردناک و زجرآور است، خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه عذاب دشمنان اسلام است زیرا در رویارویی با ملت ایران شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شدند و قدرت ایران به جهانیان اثبات شد.

وی ادامه داد: دهه فجر را گرامی می‌داریم زیرا سبب یادآوری ارزش‌های اسلامی، نعمت‌های الهی و ننگ دشمنان است.

امام‌ جمعه قم برکات انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی از ذلت به عزت، از کم به زیاد و از تک بودن به اتحاد و وحدت رسیدیم.

وی با اشاره به جایگاه مسلمانان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی در ایران، مسلمانان سایر کشورها در جهان و در عرصه‌های جهانی مطرح شدند.

امام‌ جمعه قم با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی وظیفه بزرگ مردم ایران محسوب می‌شود، اظهار کرد: حفظ و نگهداری هر چیز با ارزشمند از اهمیت والایی برخوردار است، امیدواریم این سرمایه بزرگ ملی که توسط امام راحل و به برکت خون شهدا برایمان فراهم‌ شده است را تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) حفظ کنیم.

وی با اشاره به مزیت‌های انقلاب افزود: اکنون از تقلید به تحقیق، یاس به امید، ترس به شجاعت و از اسراف و تزویر به انفاق و ایثار رسیدیم که لازم است برای آیندگان نیز این روحیه و سرمایه بزرگ را حفظ کنیم.

سعیدی برچیده شدن فحشا و منکرات را از دیگر فواید انقلاب اسلامی برای ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی عمل فحشا، فساد، شرب خمر و بی‌بندوباری که در قبل از انقلاب رایج بود برکنار شد و ایران به مرکز ترویج قرآن و مکتب اسلام تبدیل شد.

وی ادامه داد: پیشرفت در عرصه‌های علمی، اقتدار جهانی، عزت و آبرو از برکاتی است که انقلاب برای ما فراهم آورده است.

امام‌ جمعه قم ترک غرب‌گرایی و ترویج فرهنگ دینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی الگوهای مخرب غربی برکنار شد و مبانی اسلامی در دستور کار قرار گرفت که لازم است همچنان از آن‌ها مراقبت شود.
ارسال نظرات