خبرهای داغ:
معاون فرهنگی جتماعی سپاه استان قم؛

دهه فجر یادآور خط اصیل امام و انقلاب است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم گفت: دهه فجر یادآور شکوه خط اصیل امام بر اساس آموزه های قرآن و مکتب اهل بیت(ع) است و باید این خط نورانی همواره زنده نگاه داشته شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۴۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
اکبر بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: دهه فجر از ایام الله است و یادآوری آن و ذکر حماسه ها و مجاهدت های مردان و زنان انقلابی به رهبری امام عظیم الشان، در واقع سپاس از خدای متعال به خاطر نعمت بزرگ انقلاب و ارج نهادن به مقام خون شهیدان است.

وی افزود: ایام مبارک دهه فجر، یادآور پیروزی اراده های برخاسته از ایمان مردم بر طاغوت و روزهای باهم بودن و با هم سرودن شعر ایثار و فداکاری است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: این ایام باشکوه، تجلی پیوند امت با امام و تحقق وعده الهی در به حاکمیت رساندن مستضعفان و سرآغاز حاکمیت صالحان و آغاز افول مکاتب مادی و حیات دوباره اسلام است.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، عمر2500 ساله دیکتاتوری به پایان رسید و عصر تعیین سرنوشت مردم توسط خود مردم آغاز شد.

بختیاری خاطرنشان ساخت: در این ایام فراموش نشدنی، خون پاک شهیدان به ثمر نشست و نظام مقدسی پای گرفت که به رهبری امام راحل و پس از ایشان، خلف صالح شان امام خامنه ای عزیز، زمینه ساز حکومت جهانی ولی عصر(عج) گردید.

وی تاکید کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی، خط اصیل تفکر ارزشی و انقلابی امام بزرگوار است و همه باید در حفظ و حراست از این راه نورانی در برابر بدخواهان و دشمنان، مجاهدت کنند.

ارسال نظرات