خبرهای داغ:
با حضور مسئول روابط عمومی سپاه استان قم

همایش خبرنگاران افتخاری ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم برگزار شد

همایش خبرنگاران افتخاری و مسئولان روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) قم با حضور مسئول روابط عمومی سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۷۶۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی در همایش خبرنگاران افتخاری و مسئولان روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و کشور ابراز داشت: واقعیت این است که انقلاب اسلامی ایران که در راستای نیل به آرمان ها و اهداف متعالی خود و زمینه سازی برای ظهور پیش می رود، روز بروز با مکر و کینه و نقشه های شوم بیشتری از سوی دشمنان اسلام مواجه می گردد.

وی با توصیف مسیر انقلاب به گردنه های صعب العبور، تصریح کرد: هر چه به پیچ های آخر این مسیر نزدیکتر می شویم، عرصه های حضور در صحنه از جمله انتخابات، راهپیمایی ها و ... بیش از هر زمان دیگری حساس تر و مهمتر می شود.
مسئول روابط عمومی سپاه استان قم با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان گفت: خبرگان جای مرجعیت دینی است اما برخی به تصور باطل خود فکر می کنند محل بازی های سیاسی است.

وی به موضوع برجام اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که در این زمینه باعث نگرانی شده است، خطر فکری و فرهنگی آن است زیرا ممکن است این تصور در برخی پیش بیاید که آمریکا از اول با ایران هیچ دشمنی نداشته است.

تقوایی خاطرنشان ساخت: هدف آمریکا و استکبار جهانی، براندازی نظام جمهوری اسلامی است و اگر موقتا عقب نشینی می کنند، در واقع دورخیزی برای حمله محکمتر به نظام است.

وی همچنین بر تلاش همه جانبه بخصوص در عرصه رسانه برای افزایش میزان حضور مردم در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح تاکید کرد.

حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) نیز در این همایش، با گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت: حضور حضرت امام(ره) در پاریس که بر اساس مشیت الهی صورت گرفت این اثر مهم را داشت که با تشکیل جلساتی با خبرنگاران بین المللی، پیام انقلاب و مردم مسلمان ایران را به گوش جهانیان رسانید و در واقع از ظرفیت بالای رسانه در این راستا به بهترین وجه استفاده کرد.

وی خطاب به خبرنگاران افتخاری بسیج اظهار داشت: آنچه که باعث تعالی و پیشرفت در بسیج می شود، روحیه اخلاص و مجاهدت خالصانه بسیجیان است که منشاء خیرات و برکات فراوانی در زندگی جوانان بسیجی خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: این ایام فرصت مغتنمی است که دستاوردهای باشکوه انقلاب اسلامی، شعارهای اصلی مردم همچون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تفاوت آنچه که قبل از انقلاب بوده و آنچه که در سایه برکات انقلاب به آن دست یافته ایم، برای مردم تبیین شود.

وی همچنین با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در 19دی خاطرنشان ساخت: هر چه موجب ماندگاری انقلاب می شود را نشر و گسترش دهیم زیرا دشمنان در تلاش برای محو انقلاب و آثار آن هستند.

احمدی ضرورت انتخاب نمایندگانی که باعث ترویج انقلاب هستند را در انتحابات پیش رو گوشزد نمود و گفت: امروز شورای نگهبان که نماد اسلامیت قوانین و نظام است، به خاطر حفظ رویه انقلابی مورد هجمه های سنگین قرار گرفته و باید با سلاح رسانه، نسبت به حفظ ارزش های انقلاب، روشنگری کرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: همانگونه که رزمندگان اسلام با دست خالی جلو دشمن متجاوز ایستادند، اصحاب رسانه نیز نهایت تلاش خود را در این جنگ نرم بکار گیرند تا به یاری خداوند، در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

سید حسن حسینی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز در ادامه با بیان آنکه اثر گذاری کار فرهنگی در گروه، استمرار نتیجه می گیرد و اگر این استمرار وجود نداشته باشد و در استمرار آن، نظمی نباشد می توان گفت به شکلی آن کار به کار تشریفاتی و مناسبتی تبدیل می شود، بر برگزاری دوره آموزش خبرنگاران و سامان دهی و سازمان دهی آنان تاکید نمود و افزود: لازم است از ظرفیت و پتانسیل تمامی خبرنگارانی که اعلام آمادگی نموده اند و در سایت خبر گزاری بسیج ثبت نام کرده اند، در زمینه های مختلف استفاده نمود و این کار باید استمرار داشته باشد و رها نشود

وی خطاب به خبرنگاران ناحیه گفت: در اخبار ارسالی، نهایت دقت، سرعت و صداقت را داشته باشید.

در این همایش که به همت معاونت روابط عمومی ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد، خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی حوزه های مقاومت به بیان دیدگاه های خود از جمله نقاط ضعف و قوت همایش استانی خبرنگاران و افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج استان پرداختند، سپس با اهداء هدایایی از مسئول باشگاه خبرنگاران بسیج ناحیه و خبرنگاران حوزه های شهید ورزنده، شهید باهنر و شهید قربانی به جهت انتشار وسیع اخبار و بایگانی منظم آن تقدیر گردید.

ارسال نظرات