مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران در آذرشهر:

امام راحل، اسوه حسنه/هدف گروه های تروریستی فراموشی قدس است

مشاور ارشد فرمانده سپاه پاسداران در یادواره بخش تیمورلوی آذرشهر با اشاره به جایگاه والای عرفانی و معرفتی امام راحل گفت: امام خمینی(ره) نمونه بارز اسوه حسنه بودند.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خسرو عروج با اشاره به نقشه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن می داند کجا را هدف بگیرد تا بیشترین ضربه را بر پیکره نظام اسلامی وارد کند هدف دشمن تضعیف پایه های واقعی اسلام ناب محمدی(ص) است که امام راحل و پیروان ایشان منادی آن هستند.

وی با بیان نقش دولت های استکباری در ایجاد گروه های تروریستی تکفیری افزود: دشمنان اسلام در مقابل اسلام اصیل اسلامی ساختگی که پرورده آمریکا است را علم کرده اند تا مانع گسترش اسلام ناب در سطح جهان شوند چون که این اسلام ناب است که در مقابل زورگویان می ایستد.

عروج با اشاره به نقش مخرب گروه های تروریستی تکفیری در منطقه و همسویی جهت گیری های این گروه ها با صهیونیست ها گفت: هدف از ایجاد این گروه های تروریست فراموشی مسئله قدس بوده است چرا که از زمان ایجاد این گروه ها در منطقه تیری به طرف اسرائیل غاصب شلیک نشده است.

عروج راه شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس دانست و افزود: راه همه شهدای ما به یک جا ختم می شود و آن راه، راه صداقت، راستی و سخاوت است.

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه ویژگی اصلی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را خلوص و ایمان بالای آن ها دانسته و بیان داشت: یکی از بارزترین ویژگی های رزمندگان ما نماز سرشار از خلوص و معنویت بوده و هست و همین نماز پربار است که در دو راهی ها به داد انسان می رسد.

عروج با تاکید بر جایگاه معنویت در توان افزایی نیروی انسانی یک یگان رزمی گفت: نیروهای حزب الهی نیروهایی کیفی هستند که یک نفر آن ها می تواند در برابر صد نفر ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه دشمن پی برده است که راه چاره اش فقط تغییر ذائقه مردم است افزود: امروز دشمن باطن و افکار ما را هدف قرار داده است تا ما را از مسیر اصلی منحرف کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار