خبرهای داغ:
آیت‌الله جوادی‌آملی:

اساتید بسیجی و جامعه فرهنگی فرهیخته ستون دینی جامعه باشند

آیت الله جوادی آملی با اشاره به نقش اساتید دانشگاه ها در تربیت نسل جوان گفت: اساتید بسیجی و جامعه فرهنگی فرهیخته باید عمود و ستون دین باشند چون این افراد در واقع وارثان انبیا هستند.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۸۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جوادی‌آملی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید، اظهار داشت: اساتید بسیجی و جامعه فرهنگی فرهیخته باید عمود و ستون دین باشند چون این افراد در واقع وارثان انبیاء هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه  با اشاره به نقش بسیج در انقلاب اسلامی افزود: هنر بسیجی این است که ستون دین باشد و جامعه را در در کنار این خیمه جمع کند و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشد.

آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره به نقش اساتید دانشگاه‌ها در تربیت نسل جوان بیان کرد:‌ کسی که الهی تفکر می‌کند هرگز خود را  راکد نمی بیند و استاد دانشگاه‌ها باید این ویژگی را داشته باشند و بتوانند نسبت به شاگردان و دانشجویان تاثیرگذار باشند.

مفسر قرآن کریم عنوان کرد: نباید از مرگ ترسید چون مرگ حیات جاودان است و انسان باید از زندگی که در آن اخلاق، امنیت و معنویت نیست، بترسد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آثار و برکات آن تصریح کرد: افرادی که انقلاب کردند و از آن مراقبت و نگهداری کردند، از سرچشمه علوم دینی بهره‌مند بودند.

آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: اساتید دانشگاه‌ها نسبت به تربت فرزندان و شاگردان مسئول هستند و باید  با جدیت با آن‌ها رفتار کرده تا هم از عمود دین و هم عماد سیاست برخوردار شوند.
ارسال نظرات