خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی:

بسیج به عنوان نهادی حقوقی در انتخابات از هیچ فردی حمایت نمی کند

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی گفت: به دلیل نزدیک شدن به انتخابات بسیج به عنوان یک نهاد حقوقی از هیچ فردی حمایت نخواهد کردبلکه هدف آن مشارکت حداکثری و ترغیب مردم به حضور در انتخابات حواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۶۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دکتر وردی رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی صبح امروز در هشتمین مجمع عالی بسیج استان اظهار کرد: از مدیران و مسئولان استانی تقاضا می‌کنم با توجه به اینکه 17 سال است که با خشکسالی روبرو هستیم نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

 

وی افزود: مردم خراسان جنوبی به خصوص شهرستان بیرجند دارای روحیه ی متواضعی هستند که حتی حق مسلم خود را بر خلاف دیگر استان ها مطالبه نمی کنند و این یک چتر حمایتی آرامش دهنده ای برای مدیران ایجاد کرده است که اگر کاری انجام دهند یا ندهند زیاد توفیقی نکند.

 

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در خصوص منابع آبی در وضعیت بحرانی به سر می بریم که باید کاری اساسی صورت گیرد.

 

وردی تصریح کرد: به دلیل نزدیک شدن به انتخابات بسیج به عنوان یک نهاد حقوقی از هیچ فردی حمایت نخواهد کردبلکه هدف آن مشارکت حداکثری و ترغیب مردم به حضور در انتخابات حواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در این روزها بحث از شورای نگهبان قانون اساسی می شود که یک واژه ی غلطی است زیرا چنین واژه ای نداریم و برخی ها سهوا و یا عمدا آن را به کار می برند، افزود: واژه ی درستی که باید به کار رود، واژه "شورای نگهبان" است زیرا وظیفه این شورا تنها به قانون اساسی ختم نمی شود.

 

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی گفت: دستاوردهایی که در کشور به دست می آید نتیجه ی همراهی همه ی آحاد ملت می باشد.

 

وردی با بیان اینکه دیروز طرح ارتقای بسیج در مجلس به تصویب رسید، بیان کرد: برخی ها این طرح را مخالف با اصل 60 قانون اساسی می دانستند که این چنین مخالفتی دیده نمی شود.

 

وی ادامه داد: برای تصویب این طرح برخی دیگر نیز بیان می کردند که اگر بسیج بخواهد در شهرک ها پایگاه داشته باشد فضا را امنیتی می کند که باید خطاب به آن‌ها گفت در حال حاضر بسیج در همه ی محلات پایگاه دارد.

 

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی افزود: یکی از دغدغه هایی که وجود دارد این است که این طرح جایگاه بسیج را متزلزل کند که استدعا می کنیم نمایندگان مجلس با دقت بیشتری پیگیری کنند.

 

وردی خاطر نشان کرد: دیپلماسی قدرت خود را از پشتوانه رهبری، مردم، قدرت نظامی، ثروت ملی، انرژی هسته ای می آورد و دستاوردهایی که کسب می کند نیز بر اساس قدرت وحدت، روحیه جهادی و فناوری است.

 

وی با بیان اینکه مهمانان ویژه ای از جمله استاندار و معاونین را برای حضور در این جلسه دعوت کرده بودیم که متأسفانه نیامدند، عنوان کرد: انتظار داشتیم کسانی که روحیه بسیجی دارند پای سخنان بسیجیان نیز بنشینند.

 

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امیدواریم در خصوص موضوع آب عنایت ویژه ای صورت گیرد که در این خصوص هم خود باید تلاش کنیم و هم دولت.

 

وردی بیان کرد: بسیج در اقتصاد مقاومتی اولین نهادی است که وارد این حوزه شده و به آن عمل کرده است و باید به عنوان یک پایه ی اساسی در کارگروه های دولت شرکت داشته باشد.

 

وی افزود: معضل آب نه تنها در بخش آب بلکه در بحث بهداشت و اجتماع نیز تأثیر دارد.

 

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی ادامه داد: لازم است که توان امنیتی و دفاعی استان را با ایجاد راه آهن گسترش دهیم زیرا وجود راه آهن فقط به بعد اقتصاد برنمی گردد.

 

وردی گفت: باید مرزنشینان تقویت شوند زیرا نیروهای بالقوه ای هستند که می توانند امنیت استان را تأمین کنند.

 

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها