خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد

پرداخت 19 میلیارد و 557 میلیون ریال کمک هزينه به مددجویان اسدآباد

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد از پرداخت 19 میلیارد و 557 میلیون ریال کمک هزينه معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

محمد نوشادی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی و زدودن فقر کمک هزينه معیشت به 3 هزار و 576 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان با اعتبار بالغ بر 19 میلیارد و 557 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: با تلاش‌های امدادگران و کمک‌هایی که خیرین در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت انجام داده‌اند، اقدامات مطلوبی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنان خود از جمع‌آوری 2 میلیارد و 412 میلیون ریال زکات در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از این مبلغ حدود 2 میلیارد ریال زکات پروژه و 305 میلیون ریال زکات فطره جمع‌‌آوری ‌شده است.

وی تصریح کر: فريضه زکات بايد به صورت گسترده در بين مردم و خيرين براي کمک به نيازمندان و محرومين در زمينه‌هاي مختلف فرهنگ‌سازي شود.

نوشادی‌مقدم خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست استان، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک‌رسانی به محرومین و نیازمندان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات