مدیر کمیته امداد شهرستان همدان از توزیع سبد بهداشتی و غذایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال بین بیماران HIV تحت حمایت کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۴۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

نقی منوچهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و حمایت از بیمارانHIV سبد بهداشتی به ارزش یک میلیون ریال و کارت دریافت سبد غذایی به میزان یک میلیون و 500 هزار ریال بین خانواده‌های مبتلا به HIV تحت حمایت کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

وی افزود: طی امسال با توجه به اهمیت ویژه تغذیه کامل و صحیح در رشد جسمی و ذهنی کودکان و لزوم پیشگیری از آثار مخرب بر سلول‌های مغزی کودکان، کمیته امداد شهرستان به 330 کودک زیر 6 سال دارای سوء تغذیه و سایر اقشار نیازمند مورد تایید مرکز بهداشت نیز سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و 391 میلیون ریال توزیع کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خاطرنشان کرد: این کودکان بعد از بررسی از نظر شاخص‌های رشد (قد و وزن) از طریق مرکز بهداشت به این نهاد معرفی می‌شوند و بعد از دریافت سبد غذایی نیز بعد از 6 ماه برای ارزیابی رشد کودک، مجدداً به مرکز بهداشت ارجاع و آموزش‌های لازم در راستای میزان استفاده از مواد غذایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات