خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد شهرستان همدان از بهره‌مندی 5 هزار و 225 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان همدان از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۱۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

علیرضا بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 225 نفر نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در قالب یک هزار و 539 جلسه از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون کارگاه‌های مختلفی با موضوعات ازدواج مجدد پایدار، مهارت‌های ارتباط موثر، تشخیص و درمان بیش فعالی، پیشگیری از اعتیاد و ایدز، مهارت‌های خودآگاهی، آسیب‌های اجتماعی نو پدید و ... تشکیل شده است.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد شهرستان همدان با اشاره به اینکه خدمات مشاوره و راهنمای این نهاد به مددجویان رایگان است، گفت: در قالب 440 جلسه به 4 هزار و 200 نفر از مددجویان خدمات راهنمایی فردی و گروهی و به یک هزار نفر از آنان در قالب یک هزار و 100 جلسه مشاوره فردی و گروهی ارائه شده است .

وی خاطرنشان کرد: از این 5 هزار و 225 مددجوی راهنمایی شده، تعداد 918 نفر از آنان مشکلات خانوادگی داشته‌اند که توسط کارشناسان مشاوره این نهاد راهنمایی شده‌اند .

بختیاری تصریح کرد: اگر تمرکز ما در حوزه فرهنگی و توجه به مسائل مشاوره در این خانواده‌ها تقویت شود ، قطعاً در رویکرد اقتصادی خانواده‌ها اثرگذار بوده و زمینه خودکفایی و توانمندی آنان را فراهم می‌کند تا از بدنه حمایتی امداد خارج شوند.

وی در پایان اظهار داشت: تعداد مراجعات به مشاور نیز به صورت روزانه حداقل 5 مورد و حداکثر 11 مورد بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات