خبرهای داغ:
به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود؛

22 برنامه فرهنگی ، قرآنی و هنری بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار مي شود

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود از اجرای 22برنامه متنوع فرهنگی ویژه ایام الله دهه فجر در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۷۰۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، محمد ابراهیمی نائب رئیس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان و مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در جلسه برنامه ریزی و اعلام برنامه های دهه مبارک که با حضور فعالان فرهنگی و مدیران شعبات موسسه فرهنگی بین الحرمین در این مرکز برگزار شد در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سالروزپیروزی انقلاب اسلامی خواستاربرگزاری هرچه باشکوه مراسم در این دهه مبارک شد واظهار داشت: زنده نگهداشتن و یادآوری شکوه انقلاب اسلامی و آرمان های امام انقلاب درقالب برنامه های فرهنگی ، قرآنی وهنری رسالت این موسسه فرهنگی می باشد.

وی افزود: مردم همگام با تحولات جامعه و دنیای امروز، حرکت خود را تسریع می نمایند و بیشتر از هر زمان دیگری به صحنه آمده و کماکان از انقلاب خود دفاع خواهندکرد ، وی خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردمی بودن و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی موجب تمایز آن از سایر انقلاب ها در جهان شده است.

ابراهیمی برگزاری 22 برنامه فرهنگی در سطح کشور را برشمرد و گفت: برگزاری اولین محفل انس با قرآن و عترت با موضوع بصیرت انقلابی ، اولین یادواره شهدای قرآنی و شهدای قرآنی فاجعه منا، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی از کتاب تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی (ره)، برگزاری مراسم شب شعروخاطره، برگزاری اولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه پوستروعکس انقلاب از جمله آنهاست.

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ادامه داد: برگزاری مراسم ومحافل قران و عترت، برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری ایستگاه های فرهنگی و صلواتی ،اجرای ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجردرشعبات موسسه ،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در فضای مجازی در سطح کشور و برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت افزایی از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر است.

وی تصریح کرد: برگزاری گفتمانهای مبانی انقلاب اسلامی و پیامدهای آن در سطح هیئاتهای مذهبی و مدارس ،برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی ، شناسایی گروهای مختلف در فضای مجازی و انعکاس و ارسال اخبار انقلاب و سرودهای انقلابی و نشر آن در فضای مجازی ، اهداء و توزیع بسته های فرهنگی،کارگاه مدیریت امام (ره) برگرفته از کتاب مدیریت امام خمینی (ره) و دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب از برنامه های اجرایی است.

رئیس اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان سمنان اظهار کرد: غبارروبی ،عطر افشانی مزار مطهر شهدا و تجدید پیمان با آرمان های شهدا، تقدیر از فعالان فرهنگی موسسه ،برگزاری اردوهای یک روزه ، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب اسلامی، برنامه ریزی جهت فرستادن پیام وکلمه الله اکبر در ساعت 21 شب پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مجازی از عمده فعالیتهای این موسسه فرهنگی بمناسبت دهه مبارک فجرامسال است.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه فجر برای نسل جدید نیاز به شور و نشاط ویژه ای دارد گفت: مسوولان برگزار کننده برنامه‌های دهه فجر باید برای آگاه کردن نسل نوجوان و جوان کشور از واقعیّات انقلاب اسلامی، شکل نوینی را برای برگزاری این مراسم درنظر بگیرند و آن را طوری طراحی کنند که آرمان‌های امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را تحقق بخشد.

ابراهیمی با اشاره به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی 37 سال گذشته اظهار کرد: دهه فجر بهترین زمان برای معرفی خدمات اجرایی نظام توسط مسئولان برای بصیرت مردم و مایوس کردن دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها