خبرهای داغ:
رئیس اوقاف مهدیشهر:

27 پرونده حقوقی موقوفات مهدیشهر در حال رسیدگی است

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر گفت: از ابتدای سال جاری 27 مورد پرونده حقوقی تشکیل و در مراجع قضایی شهرستان در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۴۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان، محسن براتی اظهار کرد: تعلل در رسیدگی به امورات موقوفات کوتاهی در اجرای فرامین دین مبین اسلام است.

وی افزود: در راستای تحقق و اجرای نیات موقوفات و بروز رسانی اجارات موقوفات شهرستان مهدیشهر از ابتداء سال 94 تا کنون 27 مورد پرونده حقوقی تشکیل و در مراجع قضایی شهرستان مورد پیگیری قرار گرفته است .

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر با اعلام اینکه 7 پرونده مذکور تعیین تکلیف گردیده و 4 پرونده آن به نتیجه کامل رسیده و اجراء شده است افزود: روند مورد انتظار اداره در رسیدگی به پرونده های حقوقی بالاتر و سریعتر از این بوده و امید آن داریم با پیگیریهای بعمل آمده بتوان ضمن تعیین تکلیف سریع پرونده های حقوقی هر چه سریعتر زمینه اجرای نیت واقفین خیراندیش فراهم شود .

رئیس اوقاف و امور خیریه مهدیشهر با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقوفات تعلل در این امر را از مصادیق کوتاهی در فرامین دین مبین اسلام دانسته و عاقبت حاصل از آن را به ضرر خود فرد ، گروه های بهره مند از عواید موقوفه و به طور کل جامعه اسلامیعنوان کرد .

وی با اشاره به اهمیت این مسئله در شهرستان مهدیشهر و پیگیری مجدانه در امر رسیدگی به موقوفاتی که مورد تعرض اشخاص قرار گرفته است خاطر نشان کرد: با بروز رسانی و حل مشکلات موقوفات مورد نظر خواهیم توانست به توفیقات خوبی در رسیدگی به امور مذهبی ، قرآنی ، فقرا و ... دست یابیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها