خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی:

برگزاری جشنواره استانی علمی اقشار با حضور رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: جشنواره استانی علمی اقشار با حضور رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری؛ 15 بهمن ماه در بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۹۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، جواد عقیلی پور؛ مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره استانی علمی اقشار خبر داد و اظهارکرد: این جشنواره 15 بهمن ماه  با حضور دکتر حسین قدیانی؛ مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در بیرجند برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در این جشنواره چهر قشر بسیج از جمله بسیج دانشجویی، کارگری، فرهنگیان، مساجد و محلات شرکت خواهند کرد که از 20 نفر برتر تقدیر خواهد شد.

 

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی تصریح کرد: سه نفر از برترین های جشنواره علمی اقشار هم به جشنواره کشوری جهادگران علم و فناوری راه خواهند یافت.

 

عقیلی پور افزود: جشنواره کشوری جهادگران علم و فناوری 20 – 21 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی تهران برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در این جشنواره هم از سه اختراع برتر خراسان جنوبی در زمینه های کمربند ایمنی، پودر آلومینیم و دستگاه دیابت تجلیل خواهد شد.

 

عقیلی پور هدف از برگزاری این جشنواره ها را هدایت اقشار به سمت ساخت اختراعاتی در زمینه های مورد نیاز استان و حمایت مادی از طرح های برتر دانست.

 


منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها