خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان:

امضای توافق نامه با شیطان، پیروزی بزرگ نیست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان گفت: امروزه شهدا راه را برای من و شما روشن نموده اند تا دچار خطای محاسباتی نشویم و امضای توافق نامه صلح با شیطان بزرگ و کاسه لیسانش را پیروزی بزرگ ندانیم.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۷۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خدادادی در اولین کنگره سرداران و 177شهید شهرستان درمیان گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری جامعه ما به فرهنگ شهادت نیازمند است.

وی افزود : هر اندازه از شهید و شهادت صحبت کنیم کم است و امروز که جوان و نوجوان ما در پی پیدا کردن الگو و اسوه به دنبال فلان بازیکن تیم فوتبال می گردد ، نیازمند معرفی شهدا به عنوان برترین الگوهای اجتماعی هستیم.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را شگفت انگیزترین حادثه قرن حاضر و ایران دانست و گفت: بدون شک هشت سال جنگ تحمیلی عزت و عظمتی به ملت ایران بخشید که در دنیا بی نظیر است.

وی با اشاره به نتایج مذاکرات هسته ای هم گفت: اگر موفقیتی در این عرصه به دست آوردیم به دلیل استقامت مردم ایران بود.

خدادادی اضافه کرد : امروزه شهدا این مصابیح درخشان ایران اسلامی راه را برای من و شما روشن نموده اند تا دچار خطای محاسباتی نشویم.تا نشود امضای توافق نامه صلح با شیطان بزرگ و کاسه لیسانش را پیروزی بزرگ بنامیم.

وی در پایان گفت :مشکلات کشور را در تحریم ها نجوییم بلکه رهایی ملت ایران از مشکلات امروزه همگی در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی است و هر روزی که می گذرد این امر مهم بیشتر بر ما آشکار می شود که چه بسیار با خط و منش شهدا فاصله گرفته ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها