خبرهای داغ:
در اجلاسیه مجمع بسیج جامعه زنان استان همدان قرائت شد

بیانیه مجمع بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

در مجمع بسیج جامعه زنان استان همدان بیانیه این اجلاس و مهمترین مطالبات آن قرائت شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۰۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اجلاس مجمع بسیج جامعه زنان استان همدان با حضور مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و بانوان بسیجی برگزار شد و در پایان این مراسم بیانیه مجمع قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین و خیرالناس و معین

با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد(ص) و سلام به روح مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشأن (رحمه الله) و شهیدان والامقام آنانی که بر کوثر شهادت نشستند و به معراج سرافرازی و ماندگاری شتافتند.

سلام و درود را به محضر رهبری عالیقدر، هوشمند و مدیر نظام جمهوری اسلامی ایران، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تقدیم داشته و برای تمامی تلاشگران عرصه فرهنگی، موفقیت روز افزون، سعادتمندی و سربلندی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

سالهاست که برنامه دشمن تغییر و استحاله سبک زندگی اسلامی ایرانی از طریق جنگ نرم و زمینه سازی نفوذ و سپس سلطه است به فرموده مقام عظمای ولایت عوامل نفوذ در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی وارد شده اند. از مهمترین عوامل نفوذ، نفوذ فرهنگی است. به گونه‌ای که این شیوه نفوذ از علل و ریشه اساسی تغییر رفتار و سبک زندگی است و تا درون خانواده‌ها نشانه‌های کودتای فرهنگی خاموش محسوس است. از سوی دیگر بحران هویت و استحاله فرهنگی با نفوذپذیری و وادادگی و انفعال نیروهای داخلی است که زمینه‌ساز نقشه‌های دشمن شده است. در شرایطی که استقامت و پایمردی و جهاد فرهنگی می تواند مانع بزرگی در مقابل نفوذ باشد.

اما به نام تعامل فرهنگی شاهد پاره ای تحرکاتی بوده که تعهدات نه چندان آشکار در موضوعات زنان و کودکان و خانواده را بدنبال داشته است. رشد ازدواج با رشد جوانان هر سال نیم میلیون افزوده می شود. بجای ترویج فرهنگی دینی و آموزش اسلامی ایرانی متأسفانه، از نسخه فلسفه غرب استفاده کرده و پروژه نفوذ و وفادادگی به این الگوها هر روز نمایان تر می شود.

راهکارهای برون رفت از وضع موجود: ایجاد ریزش ملی جنبش مردمی، با بهره مندی جامعه از تمامی پتانسیل بسیج در همه بخشی که شامل مساجد، مدارس، دانشگاهها، سازمانها و ادارات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. باید جنبش فراگیر، تأمین ازدواج آسان و پایدار بصورت جدی در جاذبه توجه قرار گیرد. احکام برنامه های پیشنهادی:

1) تحکیم خانواده و ازدواج

2) جمعیت

اشتغال خانواده در راستای ترویج فرهنگ، اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و اشتغال مؤثر و مولد از طریق محیط کسب و کار با رعایت ارزش‌ها و زمینه آسیب‌ها و رفع آسیب‌های اجتماعی مؤثر در خانواده ها با تأکید و حمایت از کارآفرینی و روحیه ابتکار و نوآوری همگان شاهد ریزش بیداری اسلامی و جنبش عدالتخواهی با مدیریت نظام اسلامی در جهان هستند.

مهندسی فرهنگی جهان شاهد قدرت حکومت اسلامی است و جبهه ابر قدرتی آمریکا در علم، ثروت و فناوری نظامی در حال ظهور است.

آمریکا که نهاد جنگ طلبی، اشغال نظامی، سلطه بر ملت ها از طریق جنگ نرم همان داعش پروری تحت عنوان نبوغ بشر و دموکراسی تحلیل نگشته است. لذا زمان تحقق آمال جهانی اسلام در جهت ایجاد جهان سراسر عدل و داد توسط مجاهدان منتظر و با مدیریت مولای منتظر فرارسیده است.

انشاا... والسلام من التبع الهدی.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات