خبرهای داغ:
در جمع فرهنگیان بسیجی همدان قرائت شد

بیانیه مجمع استانی قشر بسیج فرهنگیان استان همدان

در مجمع استانی سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان بیانیه این مجمع و مهمترین مطالبات آن قرائت شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۹۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع استانی سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با حضور مسئولان کشوری و استانی و فرهنگیان بسیجی استان در خانه معلم همدان برگزار شد.

مسئولین شورای همفکری شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ در این مجمع به بیان گزارشی از برگزاری مجامع این شورا در شهرستان خود پرداختند و در پایان بیانیه مجمع قشر سالیانه بسیج فرهنگیان به شرح ذیل قرائت شد.

بسمه تعالی

بیانیه مجمع قشر سالیانه بسیج فرهنگیان استان همدان

ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی آماده برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز 7 اسفند می شویم که تفکر اسلام ناب و انقلابی مانند نسیمی دل انگیز در سرتاسر عالم وزیدن گرفته است و جبهه فراگیر دشمنان نظام همچون گذشته چشم طمع به فرصت انتخابات ایران دوخته اند. زهی خیال باطل، بی تردید ملت مؤمن و انقلابی با احساس مسئولیت و درک شرایط خطیر پسابرجام در مخالفت با خواسته های نظام استکباری به دنبال خلق حماسه ای دیگر است تا جهانیان آن را باور کنند.

ملت در پیمودن راه پرعزت امام و شهدا بیعت مجدد با رهبر عزیز و حکیم انقلاب را بیعت با پیامبر مکرم اسلام می داند و بر همین اساس مجمع قشر بسیج فرهنگیان استان همدان در پایان نشست سالیانه خود بر نکات زیر تأکید دارد:

الف) مسائل مربوط به انتخابات:

1- حضور حداکثری و دقت در انتخاب اصلح براساس فرمایشات مقام معظم رهبری با مراجعه به لیست مورد تأئید افراد انقلابی، مؤمن و متدین، ضامن ماندگاری انقلاب است.

2- انتظار می رود دست اندرکاران انتخابات خصوصا مجریان، با تمکین از قانون انتخابات کشور صرفا در چارچوب وظایف و مسئولیت های خود عمل نموده تا سلامت و امنیت انتخابات تأمین و موجبات تشویش اذهان عمومی، تفرقه نهادهای انقلابی و قانونی و شائبه تلاش برای مهندسی انتخابات فراهم نگردد.

ب) مطالبات فرهنگیان بسیجی از آموزش و پرورش در سطوح عالی و استان:

1. تلاش برای اجرای منسجم و کامل سند تحول بنیادین با استفاده از ظرفیت برنامه ششم توسعه و عدم تأخیر در اجرای زیرنظام ها و نقشه راه سند فوق،

2. اهتمام جدی برای افزایش سطح آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه،

3. نگاه ویژه در توجه به معیشت فرهنگیان و اجرای دقیق طرح رتبه بندی معلمان،

4. پرهیز از حاکمیت، نگاه حزبی و جناحی در آموزش و پرورش،

5. عدم غفلت از نقش معلمان و معاونت پرورشی و تربیت دینی و انقلابی نسل جوان،

6. مراقبت جدی از نفوذ دشمنان و جریان های زاویه دار با نظام تحت عنوان خصوصی سازی در آموزش و پرورش،

7. تلاش برای حاکمیت تفکر جهادی و انقلابی در فعالیت های آموزش و پرورش،

8. توجه مضاعف به فرآیندهای مرتبط به دانشگاه فرهنگیان

9. توجه جدی به گسترش فرهنگ حیات بخش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کلیه سطوح مراکز عالی، آموزشی و پرورشی.

در پایان به منظور تأئیدیه بیانیه و بحث های مربوط به انتخابات و همچنین مطالبات فرهنگیان بسیجی از مسئولان آموزش و پرورش که در سطوح عالی و استان همه با هم تکبیر سر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار