خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

جریان نفوذ به دنبال جو سازی علیه شورای نگهبان است

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که دشمنان در پی این هستند که با مهره‌ها و مزدوران خود در داخل به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند، گفت: جریان نفوذ به دنبال جو سازی علیه شورای نگهبان است.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۲۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، با اشاره به جایگاه مهم شورای نگهبان در جریان انتخابات کشور، اظهار داشت: شورای نگهبان و به‌ویژه فقهای حاضر در جریان تأیید صلاحیت‌ها به احدی باج نخواهند داد و به‌صورت کاملاً شفاف کار خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: فقهایی چون آیت‌الله جنتی، آیت‌الله مؤمن و ... تجربه بسیار بالایی در طول سال‌های انقلاب دارند و کاملاً نسبت به نقشه‌های دشمنان هوشیار هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه برخی می‌خواهند شورای نگهبان، قوانین را رعایت نکند و بدون شروط لازم کارها را انجام دهد، گفت: دشمنان در پی این هستند که با مهره‌ها و مزدوران خود در داخل به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند.

وی ابراز داشت: بر اساس همین جریان نفوذ، جوسازی‌ها علیه شورای نگهبان در حال انجام است تا شروط و صفات نمایندگان خوب و اصلح کنار گذاشته شود و نفوذی‌های وارد شوند مطئمنا شورای نگهبان اجازه چنین کاری را نه در مجلس خبرگان رهبری بلکه در مجلس شورای اسلامی نیز نخواهد داد.
ارسال نظرات