خبرهای داغ:

برگزیدگان جشنواره «۹دی در آیینه رسانه» تقدیر شدند

از برگزیدگان نخستین جشنواره «۹ دی در آیینه رسانه» خوزستان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۳۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان صبح امروز در همایش بسیج و رسانه خوزستان که با حضور اصحاب رسانه در اهواز برگزارشد، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه خوزستان چندی پیش در راستای پرداختن دو چندان و انعکاس هرچه باشکوه‌تر حماسه 9 دی جشنواره‌ای با عنوان «9 دی در آیینه رسانه» برگزار کرد که با استقبال اصحاب رسانه استان مواجه و تعداد قابل توجهی از آثار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: پس از ارزیابی آثار ارسالی، تعداد 10 نفر به عنوان برگزیدگان نخستین دوره این جشنواره انتخاب شدند که آقای حسین عبدالعزیزی به عنوان برگزیده جشنواره معرفی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان  نیز در حاشیه این همایش با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی ماه 88 گفت: 9 دی نماد بیداری ملت ایران بود و به جناح خاصی منتسب نیست.

مسلم رحیمی افزود: حماسه تاریخی و ماندگار 9 دی نور ایمانی بود که در ملت ایران بوده و خواهد بود.

وی در ادامه به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق در زمان تبلیغات انتخابات ضروری است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اشاره‌ای به توافق برجام داشت و گفت: با این توافق و ورود سرمایه گذاری‌های خارجی به کشور نباید از تولید داخلی غافل شویم و می‌بایست برای ارتقای تولید داخلی از تکنولوژی‌های جدید استفاده کرد.

رحیمی با بیان اینکه شعار اقتصاد مقاومتی و اهمیت نقش رسانه در این زمینه عنوان کرد: در حوزه رسانه باید عزم خود را جزم کینم و در این زمینه تلاش کنیم و با توجه به توافق برجام اقتصاد داخلی را به اوج برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها