خبرهای داغ:
دبیر یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید برگی بیرجند خبر داد

برگزاری هفتمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهدای برگی

دبیر برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید برگی بیرجند گفت: هفتمین یادواره 24شهید پایگاه مقاومت شهید برگی چهارشنبه 30 دی ماه در مسجد الحسین جوادیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۲۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

مجتبی حسین پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از برگزاری هفتمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت سردار شهید حسین برگی در روز چهارشنبه (30 دی ماه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الحسین جوادیه خبر داد و اظهارداشت: این یادواره هر دو سال یک بار به همت بسیجیان وجوانان مسجد با حضور سخنرانان کشوری برگزار می شود.

دبیر یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید برگی بیرجند با بیان اینکه این پایگاه مقاومت 24 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: یادواره امسال با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی ابوالفضل نوفرستی از مداحان برجسته استان برگزار خواهد شد.

برپایی یادمان شهدا و نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس

وی هدف از برگزاری یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید پیمان با اهداف شهدا، امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) دانست و افزود: در کنار یادواره شهدا، یادمان و نمایشگاهی از هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

حسین پور هدف از برگزاری یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس در کنار مراسم معنوی و روح بخش یادواره شهدا را فراهم آوردن بستری مناسب و فضایی معنوی برای کسانی که در یادواره شرکت می کنند عنوان کرد و ادامه داد: این گونه فضاها سبب می شود افرادی که در این یادواره شرکت می کنند بتوانند هر چه بهتر از این فضای معنوی استفاده لازم و بهره کافی را ببرند.

مهمترین مسئله در سیره شهدا ولایت مداری آنها است

دبیر هفتمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید برگی بیرجند با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله در سیره شهداء ولایت مداری آنها بود، گفت: نقش امام خمینی(ره) و ولایت مداری شهداء سبب شد که شهدا یک شبه با اطاعت از ولایت به اوج انسانیت و کمال برسند که خداوند بهترین درجه یعنی شهادت را برای آنها رقم زد.

وی با تاکید براینکه شهدا نیاز به برگزاری این گونه یادواره ها ندارند و در نزد خداواند متعال روزی می خورند، عنوان کرد: این ما هستیم که باید از بستری که شهدا برای ما در جامعه فراهم آورده اند استفاده لازم را ببریم.

پیاده کردن اهداف شهدا سبب پیروزی بر دشمن و خوشنودی قلب امام عصر(عج) است

حسین پور با اشاره به اینکه امام خامنه ای(حفظه الله) در دیدار با جانبازان گفتند" عرصه جهاد نظامی نسبت به گذشته باز نیست ولی باب جهادهای دیگر باز است" عنوان کرد: ایشان مدیریت جهادی را مطرح کردند وامروز ما می توانیم در جهاد اقتصادی، فرهنگی وسیاسی در سایه ایثار و از خودگذشتگی و با ولایت مداری ادامه دهنده سیره شهداء در جامعه باشیم.

دبیر هفتمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید برگی بیرجند با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: ما در کشور دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را در پیش رو داریم و اگر از اهداف شهدا، امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) اطاعت کردیم پیروز و موجب خوشنودی قلب امام عصر(عج) خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر دقت نکنیم به اصول و اهدافی که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) درباره یک نماینده اصلح می گویند و هوشیار در برابر توطئه های دشمنان نباشیم ممکن است مجلس ما همانند مجلس ششم شورای اسلامی باشد و یا افرادی به خبرگان رهبری راه پیدا کنند که با اصول و مبانی اسلامی مغایرت دارند و این پشت کردن به راه و اهداف امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و شهدای انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها