خبرهای داغ:
رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران:

شرکت گاز آذربایجان شرقی پیشرو در مقابله با فساد اداری

کد خبر: ۸۶۲۳۴۱۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

خبرگزاری بسیج: رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه در سفر به تبریز در جمع هیئت رئیسه و کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: اگر نظام اداری صیانت نشود و به ارتقای سلامت آن پرداخته نشود دچار فساد شده و فساد در نظام اداری موجب می شود منابعی که برای تحقق برنامه ها در نظر گرفته شده در غیر آن برنامه تعریف شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، محمد هادی امجدی پور با بیان اینکه مهم ترین عامل تغییرات در جوامع بحث فساد است افزود: اگر بخواهیم پویا، بالنده بوده و در راه توسعه قدم بر داریم علاوه بر ارتقای کارائی نظام اداری، باید به سلامت آن نیز توجه شود.

وی اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران در دور جدید برنامه استراتژیک تا سال 96 میزان تولید خود را روزانه به یک میلیارد مترمکعب خواهد رساند اگر بخواهیم برند بین المللی داشته باشیم تحقق این برنامه علاوه بر منابع انسانی در گرو سلامت نظام اداری است.

وی با تبیین اینکه نیازمند یک نظام اداری سالم هستیم بیان کرد: با تفکر راهبردی، بازرسی شرکت ملی گاز ایران از سال 92 همه عزم خود را جزم کرد تا بتواند بهترین و مدرن ترین قانون را در این زمینه داشته باشد و آن قانون ارتقای سلامت اداری است.

ولی اله دینی؛ مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با تاکید بر پیشرو بودن شرکت گاز استان در خصوص اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، شفافیت، استمرار و توسعه سامانه های الکترونیک از جمله توسعه سامانه 194 بر پایه تکریم ارباب رجوع و پایش مکالمات ضبط شده، سامانه مانیتورینگ دیسپچینگ بر پایه پایش اندازه گیری مصارف عمده و کنترل های لحظه ای بر مصارف آن ها و آموزش های مرتبط با سلامت نظام اداری را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه سلامت نظام اداری در استان عنوان کرد.

ارسال نظرات