مسئول تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمسار خبر داد؛

تیم گرمسار در مسابقات استانی فوتسال بسیج قهرمان شد

مسئول تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان بسیجی گرمسار در مسابقات استانی فوتسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۷۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، احسان ناظریه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک به اعضای تیم فوتسال نوجوانان بسیجی گرمسار به مناسبت پیروزی آن‌ها در مسابقات فوتسال استانی اظهار داشت: این دوره از مسابقات استانی فوتسال به میزبانی سمنان و در سالن ورزشی 9 دی سپاه استان برگزار شد که پنج شهرستان سمنان، گرمسار، شاهرود، مهدی‌شهر و میامی در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تیم قهرمان برای مسابقات کشوری در بهمن‌ماه امسال به تهران اعزام خواهد شد، افزود: شهرستان گرمسار در مسابقات استانی فوتسال نوجوانان بسیجی مقام اول قهرمانی را کسب کرده و پس از آن شاهرود مقام دوم را به دست آورد و میامی سوم و مهدی‌شهر چهارم شدند.

به گزارش فارس؛ قبل از این نیز، تیم والیبال نوجوانان بسیجی گرمسار در مسابقات استانی قهرمان شده بود؛ این تیم هم به بازی‌های کشوری که در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد، حضور می‌یابد.

کسب مدال طلا و راهیابی دانش آموز گرمساری به اردوی تیم ملی جوانان

گفتنی است؛ علی شهروی دانش آموز آموزشگاه متوسطه ی دوره ی دوم اقبال  گرمساردر مسابقات لیگ تیراندازی بسیج کشور با کسب مدال طلا وراه یابی به اردوی تیم ملی تیراندازی، به شهر خود بازگشت .

این ورزشکار گرمساری پس از سه هفته رقابت تنگاتنگ با حریفان که به لیگ بسیج کشور راه پیدا کرده بودند ، به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.

خاطرنشان می شود؛ ایشان همچنین پیش تر در مسابقات آزاد تیراندازی و همچنین لیگ تیراندازی کشور توانست عناوین مختلفی را به خود اختصاص دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها