خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تاکید کرد:

بودجه سال 95 با رویکرد فرهنگی و اجتماعی بررسی شود

خبرگزاری بسیج: سخنگوی شورای اسلامی کلان شهر تبریز ساعاتی پیش در سخنان پیش از دستور خود در صحن علنی شورا با بیان اینکه تقدیم به موقع بودجه سال 95 کلان شهر تبریز و تعرفه عوارض محلی نشان از پویایی و سرزندگی شهرداری تبریز دارد، گفت: لازم است بودجه سال 95 تبریز با رویکرد فرهنگی و اجتماعی بررسی شود تا زمینه را برای ورود به سال 2018 آماده سازیم.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۶۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حبیب شیری آذر افزود: انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری برای 2018میلادی موفقیت بزرگی است چراکه با این انتخاب می توانیم امید، توسعه و پیشرفت تبریز را در ابعاد مختلف شاهد باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مدیریت شهر در دورانی که رکود اقتصادی و مالی بر شهر حاکم بوده است و مدیریت شهرداری در این شرایط سخت، از شهردار خواستار استفاده بهینه از دوران پسابرجام شد و اظهار داشت: باید در دوران پسا تحریم با تشکیل کمیته های ویژه از فرصت هایی که در کشور بوجود می آید نهایت استفاده را برای شهر و منطقه داشته باشیم.

این عضو شورا اسلامی تبریز همچنین به ضرورت تسهیل در احیای بافت فرسوده و حاشیه شهر اشاره و بیان کرد: اعضای شورا و شهردار باید با دادن مجوز های لازم زمینه را برای احیا و بازسازی بافت حاشیه نشین و فرسوده تبریز حتی بدون اخذ عوارض و پروانه برای شهروندان ساکن در این مناطق فراهم کنند.

ارسال نظرات