مدیر عملیات پزشکی در وزارت بهداشت عراق:

عراق از ایران شیوه مدیریت و برنامه ریزی بحران را می‌آموزد

مدیر عملیات پزشکی در وزارت بهداشت عراق گفت: ایران تجارب زیادی در مدیریت بحران دارد و ما از ایرانیان شیوه مدیریت و برنامه ریزی معضلات را می‌آموزیم.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۶۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمدعلی عدنان، درباره حضور در ایران به منظور کنگره سلامت در حوادث و بلایا گفت: ما نیز در کشور خود مشکلات و بحران‌های زیادی مانند سیل، بیماری‌های واگیردار مختلف، تصادف، فعالیت گروهک‌های مذهبی و بمب گذاری را داریم و به دنبال مدیریت و برنامه ریزی برای حل این مشکلات هستیم.

وی ادامه داد: در عراق اقدامات ترورسیتی زیادی وجود دارد و بسیاری از افراد قربانی عملیات‌های تروریستی گروهک داعش می‌شوند که این امر کشته شدن بسیاری از هموطنان ما را به دنبال دارد اما آنچه مسلم است این است که ما در مواجهه با این مشکلات مسئول هستیم و باید برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیر عملیات پزشکی در وزارت بهداشت عراق با بیان اینکه در آغاز مقابله و برنامه ریزی بحران در عراق هستیم، ابراز کرد: کشور ما نیازمند توزیع آمبولانس‌های امدادی و پزشک برای درمان مجروحان است؛ باید به آماده سازی بیمارستان‌ها و تهیه دارو به میزان مناسب بپردازیم و به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه دهیم.

عدنان، تصریح کرد: ایران تجارب زیادی در مدیریت بحران دارد و ما از ایرانیان شیوه مدیریت و برنامه ریزی معضلات را می‌آموزیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار