خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میامی:

صلح امام حسن(ع) وجنگ امام حسین(ع) برای بقای اسلام بوده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میامی گفت:صلح امام حسن(ع) وجنگ امام حسین(ع) هر دو برای حفظ وحدت و بقای اسلام بوده ولی هر کدام متناسب با شرایط زمانی خود.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۰۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام عیسی سلیمانی در نشست با محوریت وحدت اسلامی با بیان اینکه در جهان دو گونه های مختلف وحدت وجود دارد،گفت: وحدت تاکتیکی که در واقع یک نوع فریب است و به نوعی مصلحت اندیشی و مقطعی می باشد.

وی گفت:وحدت واقعی نیز وحدتی است از نظر اکثر علما رسیدن به این وحدت نشدنی میباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میامی تصریح کرد:وحدت راهبردی که همان وحدت استراتژیکی می باشد که مورد نظر اسلام است و هم عقل و هم سیره آن را تایید می کند وبنیان گذار این وحدت نیز حضرت امام(ره) می باشد.

سلیمانی افزود: ریچارد نیکسو ن، یکی از سیاستمداران با تجربه امریکا و جهان در کتابی نوشته است که در جهان اسلام از مغرب تا اندونزی بنیاد گرایی اسلامی جای کمونیست را گرفته و بزرگترین دشمن در جهان سوم بنیاد گرایی اسلامی می باشد.

وی با اشاره به بیانات شهید مطهری، افزود:این شهید والامقام می فرماید سیره حضرت علی (ع) بهترین درس آموزنده در توصیف وحدت است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میامی افزود:حضرت علی(ع) از بیان مطالب حق خود و شکایت از سردمداران حکومت خودداری نمی کرد و اعتراض خود را با رعایت اصول و شرعیات اسلام بیا ن میکرد و هیچگاه از صف مسلمین خارج نشد.

وی افزود:صلح امام حسن وجنگ امام حسین هر دو برای حفظ وحدت و بقای اسلام بوده ولی هر کدام متناسب با شرایط زمانی خود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها