خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف:

آل سعود می خواهد جلوی نفوذ شیعه در عربستان را بگیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: رژیم آل سعود بدنبال همراهی با آمریکا و اسرائیل است و چون شیعه را در تقابل با این اهداف خود می بیند می خواهد نفوذ شیعه را در این کشور کمرنگ سازد.
کد خبر: ۸۶۱۶۰۶۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

حجت الاسلام و المسلمین نظری فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم آل سعود در حمله به یمن و کمک به گروه های داعش، اعدام مظلومانه شیخ نمر را اقدامی وقیحانه توصیف کرد و افزود: شهادت مظلومانه این عالم شیعه مذهب نشانگر ترس و واهمه ای است که رژیم های دنیا طلب از اهداف و آرمان های امام و انقلاب اسلامی ایران دارند.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود که خود یکی از ستون های بحران و تفرقه در منطقه می باشد بدنبال همراهی با کشورهای سلطه طلب از جمله آمریکا و اسرائیل است و چون شیعه را در تقابل با این اهداف خود می بیند می خواهد نفوذ شیعه را در این کشور کمرنگ سازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف خاطرنشان کرد: اعدام انقلابی شیخ نمر نتیجه همگرایی رژیم آل سعود با رژیم صهیونیستی وآمریکا است.

وی تصریح کرد: آل سعود می داند شخصیت هایی مانند شیخ نمر در طول این دو سه دهه چه نفوذی در بین مردم عربستان داشته است و به همین دلیل سعی کرده است با اعدام های انقلابی خود را از منجلابی که در آن افتاده است نجات دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها