فرمانده سپاه تنگستان:

سعودی ها هر روز به پرتگاه سقوط نزدیک تر می شوند

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: سعودیها با شهادت شیخ نمر هزینه زیادی خواهند داد و به سرعت به پرتگاه سقوط نزدیک می شوند.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۰۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱























به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان،  محمد علی ملاکی  در جمع بسیجیان پایگاه شهید فقیه روستای سمل گفت: دولت سعودی با دستپاچگی تمام تصمیمات بسیار سنگینی را علیه اسلام ناب اتخاذ می کند و شهادت شیخ نمر واعدام  بیش از 46 نفر از زندانیان سیاسی در بند دولت سعودی از جمله این ماجراست که به واسطه آن پایه های دولت آل سعود سست و سست تر خواهد شد.

وی افزود: دولت سعودی اگر سخنرانی  شیخ نمر علیه امنیت ملی خود می داند بداند و بفهمد که اعدام و به شهادت رساندن این مجاهد نستوه همواره برایش گران تر تمام خواهد شد و امنینت این کشور بیش از پیش به مخاطره می افتد.

ملاکی تصریح کرد: خون پاک و مطهر شیخ نمرها به طور حتم دلهای خفته را بیدار و نور اسلام ناب را در دل مسلمانان جهان بر افروخته خواهد کرد.

فرمانده سپاه تنگستان ابراز داشت: باید در آگاه‌سازی و روشنگری مردم نسبت به جنایات مزدوران استکبار و دژخیمان آل سعود، بیش‌ازپیش تلاش کنیم و این باور عمیق را در دلها حفاظت کنیم که همواره خدای قادرِ متعال تا پیروزی جبهه حق و مقاومت بر یزیدیان یاری گر ماست.

وی گفت: خون مطهر شیخ نمر اگرچه دل‌ها را جریحه‌دار کرد، اما به طور حتم درخت مقاومت و حقیقت‌طلبی را آبیاری و دل‌های خفته را بیدار می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار