خبرهای داغ:

شهادت شیخ نمر پرتگاهی برای سقوط دولت وهابی آل سعود

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: شیخ نمر همیشه در مسیر زندگی خود یک حرکت جهادی همراه با بصیرت و استقامت را دنبال می کرد و مقاومت، بصیرت، امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین ویژگی های شیخ نمر بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۸۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام کاظم لطفیان صبح امروز در تجمع اعتراض آمیز اعدام شیخ نمر در جمع طلاب و روحانیون خراسان جنوبی اظهارداشت: دولت عربستان کار بسیار فجیع را در خصوص اعدام شیخ نمر انجام داد که این اعدام انشا الله به سقوط این دولت وهابی خواهد انجامید.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شیخ نمر همیشه در مسیر زندگی خود یک حرکت جهادی همراه با بصیرت و استقامت دنبال می کرد، گفت: مقاومت، بصیرت و امر به معروف ونهی از منکر از مهمترین ویژگی های شیخ نمر بود.

وی خطاب به دولتمران کشورعربستان سعودی افزود: خون های به ناحق ریخته شیخ نمر و شیعیان مظلوم بحرین ریشه آل سعود را از بین خواهد برد و انشاالله این دولت منفور سقوط خواهد کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: بر اساس آیات قرآن کریم آزادگان عالم در زمره شعائر الهی قرار می گیرند و کشته شدن شیخ نمر یک جنایت از سوی عربستان سعودی در منطقه است.

لطفیان با بیان اینکه حرکت آزادگان یک حرکت عالمانه است، عنوان کرد: کشتار مسلمین باعث از هم گسسته شدن عقیده برادری، اسلام و ولایت می شود و دولت عربستان عقیده ولایت و اسلام را زیر پا گذاشت.

لطفیان با اشاره به توطئه های آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی افزود: عربستان سعودی مهمترین حامی آمریکا و حمایت کننده این دولت بر علیه نظام اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه است.

شهادت شیخ نمر آرایش جبهه حق را عمیق کرد

وی با بیان اینکه شهادت شیخ نمر آرایش جبهه حق را عمیق کرد، تصریح کرد: حاکمیت توحید، نبوت، ولایت و هدایت از ویژگی جبهه حق بوده که ثمره آن ایمان است.

وی با بیان اینکه ثمره جبهه باطل به رهبری عربستان، تفرقه‌افکنی است، اظهار کرد: دین‌ستیزی، عدالت ستیزی، امامت ستیزی و ولایت ستیزی از ویژگی‌های جبهه باطل است.

وی با بیان اینکه مکتب شیعه 1400سال است که بر اساس سیره امام حسین(علیه السلام) در کربلا بنا نهاده شده است، افزود: 1400سال است که خون به ناحق ریخته مظلوم امام حسین (ع) ریخته شده و شیعیان درصدد انتقام دشمنان عصمت و طهارت هستند و این خون مسیر را بریا گسترش دین اسلام و مکتب شیعی باز می کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت شیخ نمر شاهراه بزرگی برای سقوط حکومت های طاغوت و وهابی و حاکمان آل سعود است با طرح این سوال که جرم شیخ نمرچیست؟خطاب به دولت عربستان عنوان کرد: آیا شیخ نمر جریان تروریستی در عربستان به راه انداخته بود، آیا قتل و غارت و جرمی مرتکب شده بود؟

وی ادامه داد: جرم شیخ نمر تنها شناخت و درک عمیق از معارف دین، بیان معارف دین و تحقق اقامه دین در پرتو تقوی الهی بود، گفت: عالمان مکتب اهل بیت (علیه السلام) در پرتو رعایت تقوی الهی، اخلاص در راه خدا و اهل بیت عصمت و طهارت مجاهدت می کنند.

لطفیان با اشاره به اینکه شیعیان عربستان در پرتو ایمان به خدا، ثابت قدم در پیروی از خدا، رسول خدا و مقام ولایت قدم بر می دارند، گفت: شیعیان در عربستان با جلوگیری از نزاع، تفرقه در اوج مهجوریتی که دارند در راه دین خدا و اهل بیت (ع) ثابت قدم هستند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه کشته شدن شیخ نمر جبهه باطل را در خطر سقوط قرار خواهد داد، گفت: در جبهه حق حاکمیت الهی با امامت و ولایت و هدایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها