خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بیرجند در دیدار با خانواده های شهدا:

خانواده های معزز شهدا ذخایر معنوی جامعه هستند +تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: شما خانواده های شهدا ذخایر معنوی جامعه هستید و این خون پاک شهدا بود که روح معنویت را در جامعه منتشر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۷۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین احمد اشراقی در دیدار و سرکشی جمعی از خانواده های شهدا در بیرجند با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند "شما خانواده های شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند"، اظهارداشت: امنیت، آرامش و آسایشی که ما امروز داریم همه به برکت خون شهدا و جانفشانی آنها است و از خدا می خواهیم به ما توفیق پاسداری از خون شهدا را عنایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: شهدا مقام بالایی دارند که زبان ما از گفتن آن ناتوان است از اینکه بخواهیم مقام و جایگاه آنها را توصیف کنیم.

وی بیان کرد: در روز قیامت شهدا وارد بهشت می شوند آنقدر مقامشان بالاست و آرزو می کنند کاش دوباره به دنیا برگردیم و در را خدا جهاد کنیم و به شهادت برسیم.

وی ادامه داد: شما خانواده های شهدا ذخایر معنوی جامعه هستید و این خون پاک شهدا بود که روح معنویت را در جامعه منتشر کرد.

اشراقی با اشاره به اینکه جامعه ما از برکات خون شهدا در برابر دشمن مصون مانده است، گفت: نباید شهدا را فراموش کنیم زیرا فراموشی شهدا اول گرفتاری ما خواهد بود.

برای مشاهده عکس ها بر روی آنها کلیک کنید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها