خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت:

تجلیل از شهدا استانی و مردمی شود

مقتدایی با تأکید بر اینکه تجلیل مردمی از مقام شهدا به صورت فراگیر در سطح استان خوزستان انجام شود، گفت: شهدا به شکلی جدید اسلام، ایران و انقلاب را به دنیا معرفی می کنند.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۰۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در مراسم تجلیل مردمی از خانواده‎های معظم شهدای مدافع حرم که امروز 11 دی ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اسلام با مرکزیت ایران و شیعی در مرز خود صیانت شده است. هرچه که وسعت بیشتر می‎شود شاید آسیب‎پذیری بیشتر شود و باید ابزار جدیدی برای صیانت از اسلام فراهم کرد.

وی گفت: عشق به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی در دنیا موجب می‎شود که جوانان ما و مسئولان در آن حضور داشته باشند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باعزت بودن یک ملت هزینه‎هایی را بر آن ملت وارد می‎کند، گفت: ملت ایران امروز مرجع شده و دنیا در بعد مادی و معنوی از این ملت انتظار دارد. پیش‌قراولانی که به شکل جدید اسلام، ایران و انقلاب را به دنیا معرفی می‎کنند همین شهدا هستند که در راس آن دوراندیشی مقام معظم رهبری قرار دارد. اگر غیراز این بود ایراد بر فقه شیعه می‎توان گرفت و اگر جهان‎شمول نبود باید در محدوده جغرافیایی خود قرار می‎داشت.

مقتدایی با بیان اینکه ملت ایران در نقاط مختلف دنیا مانند عراق و ... حضور دارد، عنوان کرد: آنچه انقلاب اسلامی به ما القا کرده همان ایثار است که باید حفظ شود و در حال حاضر شهدا حافظ آن هستند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه‎ای با هدف کمک به سالمندان و ایتام تأسیس کرده‌ام، افزود: مایل هستم این مراسم تجلیل در سطح استانی به عنوان یک کار ابتکاری در مؤسسه خیریه طوبی انجام گیرد. باید این مراسم با هزینه شخصی از محل خیر در مکان خارج از دوایر دولتی با دعوت از همه مسئولان دولتی انجام گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها