خبرهای داغ:
امام جمعه تبريز:

بايد با تقویت توان موشکی به امریکا پاسخ دندان‌شکن داد

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تبريز، با اشاره به كارشكني امريكايي ها پس از برجام، گفت: ملت ایران از مسئولان می‌خواهند با تولید و تقویت هرچه بیشتر توان موشکی و دفاعی کشور، به تحریم‌های امریکا پاسخ دندان‌شکنی بدهند.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۸۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، امام جمعه تبريز با توجه به اموال بلوكه شده كشور و برداشت غيرقانوني از آن ها از سوي دولت امريكا و همچنين تحريم اشخاص و شركت هاي مختلف، تصريح كرد: هرچه قدر جلو می‌رویم فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بيشتر متجلی می‌شود.

وي با قدرداني از حضور باشكوه مردم در آئين گراميداشت نهم دي امسال(سال 94)، اظهار كرد: با این حضور، مردم بار دیگر وفاداري خود را به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بيان كرده و به فتنه گران و دشمنان نظام نشان دادند كه فتنه خطوط قرمزملت است.

آیت‌الله مجتهد شبستری در سالروز ارسال نامه امام راحل به گورباچف(11 دي ماه 67)، به اعتراف گورباچف اشاره كرد و گفت: به گفته گورباچف، اگر وي در آن نامه، پیشگویی‌های امام خمینی(ره) را جدی می‌گرفت، امروز به طور قطع شاهد چنین وضعیتی نبود.

وي در ادامه به دو نامه اخیر رهبر فرزانه انقلاب خطاب به جوانان غرب هم نگاهي داشت و بيان كرد: این دو نامه حاوی نظریات متقن و مستدل علوم انسانی است که به طور حتم مؤثر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تبریک ولادت حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو ميلادي، حضرت مسیح را منادی صلح، محبت، صفا و صمیمت دانست.

وي به لغو جشن‌های آغاز سال نو میلادی در کشورهای اروپایی از جمله فرانسه هم اشاره داشت و خاطرنشان كرد: غربی‌ها با تقويت داعش، بذری که ديروز خودشان کاشتند، امروز با ناامني درو مي كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار