خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس :

دشمن برای انتخابات امسال هم نقشه هایی در سر دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس با بیان اینکه دشمن سعی دارد در انتخابات امسال هم بدون نقشه وارد نشود گفت: دشمنی که نوروز 93 بیش از 5هزار برنامه در شبکه ماهواره بر علیه ایران پخش کرد؛ هرگز بدون نقشه کاری انجام نمی دهد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۹۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین غلامی در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در خضری دشت بیاض برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن درجه یک اسلام و ملت ایران آمریکا، یهود، صهیونیست ها و منافقین هستند.

وی عنوان کرد: امروز با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، نیروهای انقلاب باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنند، بسیجیان و مردم مراقب وحدت خود باشند و اطاعت از رهبری را فراموش نکنند.

امام جمعه موقت فردوس افزود: عوامل و جرائم مهمی در فتنه 88 از جمله مقابله با رای اکثریت مردم، ایستادن در برابر قانون و قانون شکنی، مقابله با ولایت فقیه، ایجاد بحران، خسارت های مادی و معنوی، وطن فروشی به دشمنان باعث آشوب و فتنه شد.

غلامی تصریح کرد: دشمن همچنان سعی دارد در انتخابات امسال هم بدون نقشه وارد نشود پس جوانان باید بدانند دشمنی که بیش از 5هزار برنامه در شبکه ماهواره در نوروز 93 بر علیه ایران پخش کرد هرگز بدون نقشه کاری انجام نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه مراقبت از ایران بستگی به حضور مردم در عرصه های مختلف دارد گفت: اگر این فتنه ها تا امروز ناکام مانده با عنایت خداوند، هوشیاری و قاطعیت رهبری به پافشاری بر قانون، بصیرت افزایی مقام معظم رهبری و آشکار شدن دستهای بیگانه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس یادآور شد: بصیرت و هوشمندی مردم در روز 9دی و استقامت مردم در مقابل هجمه دشمن ثابت کرد که با وحدت، همدلی و هدایت رهبری در برابر قدرتهای بزرگ جهان به پیروزی رسیدیم و این راه پیروزی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز همه مردم بخصوص جوانان نباید در مقابل توطئه های دشمن ساکت بنشینند افزود: حرکت کردن در جاده بصیرت و آگاهی و شناختن دشمن از راه هایی است که باید زیاد به آن توجه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها