خبرهای داغ:
مولوی عبدالهی :

امروزه حفظ وحدت بیش از هر زمان دیگری ضروری است

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: وحدت میان شیعه و سنی بهترین پاسخ به توطئه های دشمن است. به لطف خدا برادران شیعه و اهل تسنّن در شهرستان درمیان ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۹۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در حاشیه مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت‌ آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان است.

وی افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای بر هم زدن اتحاد و انسجام مسلمانان و تضعیف دنیای اسلام، حفظ وحدت بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

مولوی عبدالهی افزود : وحدت میان شیعه و سنی بهترین پاسخ به توطئه های دشمن است و موجب می شود که کارها و اقدامات آنها بی اثر باشد.

این عالم اهل سنت افزود: به لطف خدا برادران شیعه و اهل تسنّن ارتباط تنگاتنگی در شهرستان درمیان با یکدیگر دارند.

وی به نقش علما اشاره کرد و گفت: علما پیشوایان دینی هستند و باید با هم وحدت و یکپارچگی داشته باشند، علما باید سعی کنند در برجسته کردن نقاط انحرافی آن ها را منع کنند.

وی انتشار کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) را اهانت به تمام مسلمانان دانست و افزود : حمله به نشریه شارلی ابدو بهانه ای برای اسلام ستیزی است.

عبدالهی در پایان افزود: هفته وحدت فرصتی بسیار ارزشمند برای رفع کینه‌ها، دشمنی‌ها و ایجاد پیوند عمیق دوستی برای مسلمانان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها