خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

حماسه ۹ دی، فتنه براندازی نظام را خنثی کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه روز 9 دی یک مناسبت ملی است که متعلق به هیچ گروه و جناح خاصی نیست، گفت: این خاطره و حماسه‌ای که مردم به‌وجود آوردند برای همیشه باید زنده بماند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۸۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 9 دی حادثه‌ای بزرگ بود که با بصیرت و شناخت عنصر زمان و مکان مردم ما بوجود آمد. 9دی ثابت کرد که خیانتکاران جایی در بین مردم ما ندارند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی معجزه‌ای بود که چشم فتنه‌گران را کور کرد، گفت: 9دی حادثه‌ای بزرگ بود که با بصیرت و شناخت عنصر زمان و مکان مردم ما بوجود آمد.

خدادادی با بیان اینکه ولایت فقیه نعمتی برای کشور است، بیان کرد: دلیل آنکه بسیاری از کشورها با کشمکش ها و نزاع داخلی مواجه اند این است که از نعمت ولایت فقیه برخوردار نیستند.
این مسئول اظهار کرد: دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند که هوشیاری ملت ایران توطئه های آنها را خنثی می کند.

خدادادی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی روز بصیرت ملت ایران است، تصریح کرد: بحث فتنه 88 قضیه‌ای نبود که فی‌البداهه با اعتراض عده‌ای که به انتخابات داشتند شروع شده باشد بلکه برنامه‌ریزی‌هایی که از طرف دشمنان ما در خارج انجام شده بود و متاسفانه برخی از خواص که بصیرت لازم را نداشتند گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 حادثه‌ای تلخ در تاریخ کشورمان بود، گفت: آنچه که امروز مهم است برای ما بحث حماسه‌ای بوده که مردم ما از همه گروه‌ها و جناح‌ها و آحاد مختلف مردم خلق کردند و آن طوفانی که به پا شد و این فتنه را با خود برد.

خدادادی با بیان اینکه روز 9 دی یک مناسبت ملی است که متعلق به هیچ گروه و جناح خاصی نیست، خاطرنشان کرد: این خاطره و حماسه‌ای که مردم به‌وجود آوردند برای همیشه باید زنده بماند.

به گفته وی برای گرامی داشت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با مقام عظمای ولایت، 25 عنوان برنامه در این شهرستان پیش بینی شد.
وی یادواره شهدای روستای اهل سنت خونیکسار، نشست روشنگری در روستای نوغاب، محفل انس با قرآن، نمایشگاه عکس و پوستر و برگزاری مراسم روز 9 دی در مسجد محمد رسول الله(ص) شهر اسدیه را مهمترین این برنامه ها ذکرکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها