خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

مردم در 9دی پیوند ناگسستنی خود را با ولایت ثابت کردند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت نهم در تالار وحدت تبریز گفت: مردم در نهم دی پیوند ناگسستنی خود را با ولایت و انزجار خود را از استکبار جهانی بار دیگر اثبات کردند.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۸۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: در فتنه 88 افرادی منافع شخصی و گروهی خود را به منافع ملی ترجیح دادند و همین امر موجب تاخت دشمنان علیه انقلاب را فراهم کرد که هوشمندی رهبر انقلاب و همراهی مردم مانع از آن شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت انقلاب اسلامی به یک روند تبدیل شده است، اظهار کرد: باید در صحنه های حساس انقلاب اسلامی با وحدت، تلاش و تقویت انسجام ملی با نقشه ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کنیم.

کریمیان وحدت و انسجام مردم با همدیگر، دولت و مردم، دولت مردان با دولت مردان را جزء ضرورت های لازم برای مبارزه با استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: با هم پیمان شدن و تقویت جمهوری اسلامی ایران، از خون شهدا صیانت خواهیم کرد چراکه این انقلاب به برکت خون شهدا به دست آمده است.

وی با اشاره به متحمل شدن شکست های پی در پی جبهه استکبار جهانی از جبهه انقلاب اسلامی بیان داشت: رودرویی دو جبهه انقلاب اسلامی و استکبار جهانی در قرن 20 و شکست از تثبیت انقلاب اسلامی موجب شده استکبار جهانی سناریوهای مختلفی را همچون جریان سازی، حمله نظامی، نبرد نرم و جنگ هوشمندی را برای ساقط کردن نظام برنامه ریزی و تحمیل کند.

ارسال نظرات