خبرهای داغ:

بانوان خوزستان طلای خود را به بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند

بانوان شهرهای گتوند، اهواز، ایذه، دشت آزادگان، هندیجان و دزفول طلاهای خود را به بازسازی عتبات اهدا کردند
کد خبر: ۸۶۱۰۵۲۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، تعدادی از بانوان متدین و خیّر شهرهای گتوند، اهواز، ایذه، دشت آزادگان، هندیجان و دزفول با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در این شهرها، بخشی از طلاهای خود را برای بازسازی عتبات مقدسه اهدا کردند.

از طرف ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در راستای ثبت در اسناد بازسازی ایوان حرم علوی به افرادی که هزینه مرمت طلاکاری حداقل یک خشت را به ارزش یک میلیون تومان پرداخت کنند سند افتخار مشارکت در بازسازی ایوان حرم علوی تقدیم می‌شود.

سند افتخارمشارکت در بازسازی ایوان حرم علوی

ایوان طلای حرم امام علی(ع) ۳۰۰سال پیش به دستور نادرشاه افشار طلاکاری شده بود که به دلیل گذشت زمان و عوامل فرسایشی طلاهای رویه ورق‌های مس ریزش کرده بود و سیاهی ورق‌های مس نمایان شد که بنا به درخواست تولیت حرم مطهر و تأیید مرجعیت عالیقدر آیت‌‌الله‌العظمی سیستانی ستاد بازسازی عتبات عالیات متولی بازسازی ایوان شد.

ضمناً طلاهای اهدایی عیناً پس از ذوب در طلاکاری مجدد خشت‌های مسی ایوان بکار برده خواهد شد و ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای تقدیر از متبرعین و به‌منظور ثبت در اسناد مرمت ایوان به افرادی که حداقل هزینه مرمت یک خشت ایوان به ارزش یک میلیون تومان را تهیه کنند سند افتخار مشارکت در مرمت و بازسازی ایوان طلای حرم امیرالمؤمنین(ع) را تقدیم می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها